نیروی انسانی مهمترین زیر بنای توسعه است

کرمان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت جشنواره علمدار در ۱۲ مهرماه ۹۲ با پیام ویدیو کنفرانسی سرپرست معاونت پرورشی افتتاح شد و امروز اختتامیه این جشنواره است.

کد مطلب: ۱۲۴۴۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انسانی مهمترین زیر بنای توسعه است

رضا رضایی در آیین اختتامیه دومین جشنواره کشوری علمدار گفت: تعداد 93 هزار و 375 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره کشوری فرهنگی-هنری علمدار، مستقر در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، ارسال شده که بر اساس جنسیت، 40 هزار و 87 نفر مرد و 53 هزار و 288 زن در این جشنواره شرکت کرده اند.

وی افزود: جامعه آموزش و پرورش نیاز به همکاری کلیه ارگانها دارد و در این راستا بسیج فرهنگیان و سپاه به عنوان یک ارگان ارزشی است که از ما حمایت کردند.

رضا رضایی گفت: دومین جشنواره فرهنگی-هنری علمدار در محورهای شعر، نمایشنامه، فیلم کوتاه و نماهنگ برای فرهنگیان، در محور نقاشی برای دانش آموزان دوره اول ابتدایی، در محور نقاشی و خط ریز برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی، در محورهای شعر، عکاسی و نقاشی دیجیتال برای دانش آموزان متوسطه اول و در محورهای شعر، داستانک و ویدیو کست برای دانش آموزان متوسطه دوم برگزار شده است.

وی اردوی زیارت اولی را از بزرگترین و بهترین اردوهای سازمان دانش آموزی دانست و حضور دانش آموزان بر مزار بزرگانی چون سردار سلیمانی را از بهترین برنامه ها دانست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین گفت: استان کرمان ظرفیت بالایی دارد و باید از این ظرفیت بهترین استفاده را ببریم و فرهنگ سازی جهت اشاعه مکتب حاج قاسم از بزرگترین وظایف ماست و باید به این حوزه اهمیت ویژه ای داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار