4 انتصاب در آموزش و پرورش

تهران (پانا) - آیین تکریم و معارفه معاونان وزیر آموزش و پرورش با حضور یوسف نوری، وزیرآموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
4 انتصاب در آموزش و پرورش

در مراسمی که ظهر امروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش ضمن قدردانی از زحمات معاونان سابق و روسای سابق برخی سازمان‌ها، معاونان و روسای جدید را معرفی کرد.

براساس احکام صادرشده از سوی وزیر آموزش و پرورش:

«مهدی فیاضی» به عنوان رئیس جدید مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور؛

«صادق ستاری‌فرد» به عنوان معاون جدید تربیت‌بدنی و سلامت؛

«مجتبی همتی‌فر» به عنوان رئیس جدید سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک؛

و «حمید طریفی حسینی» به عنوان رئیس جدید سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور منصوب شد.

* طریفی حسینی دکترای روانشناسی تربیتی از دانشگاه شهیدچمران اهواز دارد و از سال 1382 به استخدام رسمی آموزش و پرورش در آمده و در دوره‌های مختلف تحصیلی به خدمت در آموزش و پرورش مشغول بوده است. از سوابق تجربی وی می‌توان به خدمت در مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری زیرمجموعه سازمان آموزش و پرورش استثنایی، کارشناس کمیسیون اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو حقیقی شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی کشور، عضو کارگروه طراحی اپلیکیشن اندرویدی آشنایی دانش آموزان دارای مشکلات ویژه یادگیری و معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی مشکلات یادگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی، اشاره کرد.

* ستاری‌فرد ، دکترای تربیت‌بدنی از دانشگاه تهران دارد و از سوابق تجربی وی می‌توان به مدیرکل مطالعات آموزش و فرهنگ مرکز پژوهش‌های مجلس، مدیرگروه مطالعات تربیت‌بدنی و جوانان مرکز پژوهش‌های مجلس، کارشناس امور فوق برنامه مدارس معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، معلم تربیت‌بدنی و مربی ورزش مدارس و آموزشگاه‌های وزارت آموزش و پرورش، سابقه تدریس دروس تخصصی و عملی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در دانشگاه دولتی یزد (عضو هیات علمی دانشگاه یزد) و دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه علم و فرهنگ و عضو شورای راهبردی معاونت فرهنگی وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد.

*همتی‌فر ، دکترای فلسفه تعلیم و تربیت از دانشگاه فردوسی مشهد دارد و در زمان حضور یوسف نوری به عنوان دبیر کمیسیون تعلیم و تربیت مجمع عالی بسیج، عضو دبیرخانه بوده است. وی عضو کمیته مشورتی ترمیم سند تحول بنیادین شورای عالی آموزش و پرورش و مدیر راهبری پردیس تربیتی توانا (آستان قدس رضوی) است و از سوابق تجربی وی می‌توان به: مشاور سازمان امور استخدامی و اداری کشور در طراحی شاخص‌های ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش، کارشناس مشاور کمیته آموزش و پرورش همایش حکمرانی و سیاستگذاری عمومی (دانشگاه صنعتی شریف)، مدیر اندیشکده تعلیم و تربیت دالّ و عضو مؤسس و عضو بنیاد تربیتی حیات، اشاره کرد. رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک، سابقه تدریس دانشگاه جامعه الصمطفی العالمیه (واحد مشهد)، دانشگاه فردوسی مشهد (گروه فلسفه و حکمت اسلامی)، دانشگاه شهید رجایی - پودمان مهارت آموزان (۴دوره) و دانشگاه فرهنگیان را دارد.

*مهدی فیاضی ، مهندسی الکترونیک و فوق لیسانس MBA دارد و در زمان حضور یوسف نوری در معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع جذب آموزش و پرورش شده و در شهر تهران خدمت خود را آغاز کرده است. از سوابق اجرایی وی می‌توان به پانزده سال سابقه معلمی و معاونت و مدیریت در ۱۰ مدرسه شهر تهران، رئیس حوزه ریاست سازمان آموزش و پرورش شهر تهران سال ۸۷ و ۸۸ و مشاور علمی و فرهنگی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش سال ۸۹ و ۹۰ اشاره کرد. رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، پدیدآورنده کتاب مدارس بین الملل، مؤلف کتاب «نظام نامه تأسیس، احداث و اداره مدرسه» است و دارای مقالات و سخنرانی‌ها و کارگاه‌های متعدد در رویدادهای مدرسه‌ای در خارج و داخل کشور است.

لازم به ذکر است، پیش از این میترا تیموری، سرپرست مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور؛ مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش؛ علیرضا حاجیان‌زاده، رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک و جواد حسینی، رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار