زنگ مقاومت در مدارس کرمانشاه نواخته شد

کرمانشاه (پانا) - همزمان با دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، زنگ «مقاومت» با حضور مدیران کل آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه و برخی مسوولان لشکری و کشوری در مدرسه قائم این شهر به صدا درآمد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مقاومت در مدارس کرمانشاه نواخته شد

مجید یزدان‌پناه روز دوشنبه در این مراسم، به ویژگی‌های بارزی همچون اخلاص، خوشرویی و زبان نرم و دلسوزانه شهید سلیمانی در رفتار و گفتار اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های خاص وی که او را از دیگران برجسته تر می‌کرد، تدبیر و درایت در حین شجاعت و اقتدار بود.

یزدان‌پناه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره خصایص شهیدسلیمانی اظهار کرد: این شهید بزرگوار جایی که به آرامش نیاز بود آرام و زمانی که لازم به اقتدار بود با قدرت وارد میدان می‌شد. ضمن اینکه داشتن این هنر و درایت و تدبیر نکته بسیار مهم و بارز شخصیت شهید بود که او را به یک الگو تبدیل کرده است.

وی همچنین یکی از مهمترین خلصت‌های شهید سلیمانی را ولایت مداری و ولایت پذیری بی نظیر و با اخلاص او دانست و یادآور شد: وی نه تنها برای مردم ایران بلکه برای مردم منطقه مامنی برای امنیت و آرامش خاطر و برای دشمنان یک مبارز سخت، نترس، مقاوم و شجاع بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: دشمنان به اشتباه فکر می‌کنند، شهید سلیمانی مرده است حال باید بدانند او زنده است، زیرا با شهادت خیلی محبوب و زنده‌تر و شناخته تر شد و به یکی از الگوهای مهم برای نسل جوان و نوجوان ما تبدیل شده که در آینده صدها مثل او در این کشور ظهور و بروز می‌کنند.

یزدان پناه عنوان کرد: مردم ایران اسلامی در طول این ۴۲ سال همواره در محاصره ابرقدرت ها با تحمیل جنگ و ناامنی برون مرزی با گذشت و شجاعت پای انقلاب خود ایستاده‌اند و هزاران شهید تقدیم کردند اما از ارزش‌ها و آرمان‌های خود پا پس نکشیدند و با فداکاری و سختی زیاد انقلاب را به گام دوم رساندند.

گفتنی است در این مراسم هم‌چنین علاوه بر پخش مراسم مداحی، بیانات مقام معظم رهبری درباره شخصیت بزرگ شهید سلیمانی قرائت شد و 3 نفر از دانش‌آموزان مدرسه قائم نیز با خواندن انشاء، دکلمه، وصیت نامه، یاد و خاطره شهید سلیمانی را گرامی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار