مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ در افتتاحیه طرح سفیران سلامت گفت:

سفیران سلامت بازوهای قوی اجرای قوانین بهداشت و سلامت در جامعه هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و‌ پرورش منطقه ۱۱ در افتتاحیه طرح سفیران سلامت، سفیران سلامت را بازوان قوی اجرای قوانین بهداشت و سلامت در سطح جامعه معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
سفیران سلامت بازوهای قوی اجرای قوانین بهداشت و سلامت در جامعه هستند

با حضور قدرت اله گراوند؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱، طرح سفیران سلامت در منطقه 11 افتتاح شد.

در این مراسم گراوند ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) حضرت را با سوره کوثر یاد کرد و گفت: خیر کثیر بودن حضرت زهرا(س) با حضور همیشگی فرزندان و پیروان او در طول تاریخ و درخشش آن ها آشکار شده است و شهید سلیمانی نمونه ای از این مکتب انسان ساز است که امسال دومین سالگرد شهادت وی است و دانش آموزان آرزو دارند همچون شهید سلیمانی شجاع باشند.

وی با مقایسه طرح موفق همیار پلیس با سفیران سلامت تاکید کرد این طرح هم در سال های آینده اثراتش در جامعه دیده خواهد شد و سفیران سلامت در واقع بازوهای قوی اجرایی قوانین بهداشت و سلامت در سطح جامعه هستند.

در ادامه جلسه، غلامعلی عنایت مهر؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی گفت: سفیران سلامت سفیر زندگی و پیام آوران سلامتی برای جامعه و محافظان از زمین و هوای پاک هستند و تاکید کرد: در شرایط جدید وظیفه سفیران سلامت ترغیب به واکسیناسیون عمومی و رعایت پروتکل های بهداشتی میان افراد جامعه، خانواده، هم کلاسی ها و همسالان است و بر خود مراقبتی دانش آموزان و آموختن حل مسئله، نقادی، تفکر خلاقانه، مهارت ارتباطی و مهارت های ده گانه زندگی در دانش آموزان تاکید کرد.

در ادامه این مراسم از ربات حامل پیام سفیران سلامت توسط دانش آموز فعال دبستان بهشت رونمایی شد و سپس سوگندنامه سفیران سلامت قرائت شد.

در پایان، عنایت مهر از زحمات زینب رنگریز کارشناس سلامت منطقه، رضا کریمیان مدیر دبستان بهشت و شبنم مکی مراقب سلامت در اجرای افتتاحیه طرح سفیران سلامت تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار