برگزاری جلسه هماهنگی دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان در جلسه تشکل‌های دانش‌آموزی از شهید سلیمانی به عنوان مرد همه زمان‌ها نام برد و گفت وی مرد همه عرصه‌ها بود و متعلق به همه مردم است.

کد مطلب: ۱۲۴۳۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی

محمود رجبی پور در جلسه روسای تشکل‌های دانش آموزی گفت: ما آمادگی برگزاری برنامه ای در شأن سردار سلیمانی را داریم و دانش آموزان تشکلات مختلف و خصوصا سازمان دانش آموزی با عشق و علاقه آماده خدمت رسانی به میهمانان سردار هستند.

وی ضمن اشاره به برنامه های مختلفی که قرار است در گلزار بین المللی کرمان برگزار شود، خاطرنشان کرد: برنامه ها به گونه ای تنظیم شده که قشر جوان بهره کافی را خواهند برد و حضار نیز با شخصیت این شهید بیشتر آشنا خواهند شد.

رجبی پور هدف از برگزاری این جلسه را استفاده از ظرفیت و پتانسیل تشکل‌ها جهت برگزاری مراسم باشکوهی برای این شهید عزیز دانست.

در ادامه جلسه، سایر اعضاء به تبین برنامه های پیشنهادی پرداختند.

لازم به ذکر است در این نشست مقرر شد، با توجه به وجوه عالی شخصیت شهید سلیمانی و علاقه و دلبستگی مردم به ایشان برای سالگرد شهادت، ماه تدارکات و برنامه‌های باشکوهی انجام شود، همه این برنامه‌ها با توجه به مقررات مبارزه با شیوع کرونا برگزار خواهد شد.
همچنین در این نشست ضمن بررسی وجوه شخصیتی شهید سلیمانی در عرصه‌های دفاع مقدس، دیپلماسی، مقاومت، مبارزه با داعش و همراهی و همگامی با عموم مردم و شهروندان در جبهه های ایثار و مقاومت مقرر شد؛ تولید محتوای لازم در کمیته مشترک تهیه و در زمان مناسب در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار