معاون اول رئیس جمهور در تجمع ٩دی:

دانش‌آموزان نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد دانش‌آموزان نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و با اینکه سن و سالی نداشتند با حضور فعالانه و تاثیرگذارشان توانستند نقش مهم و اساسی در کشور داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۴۳۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

گرامیداشت ۹ دی با تجمع مردمی در میدان امام حسین علیه السلام تهران برگزار شد.

در حاشیه تجمع مردمی ۹ دی در میدان امام حسین علیه السلام تهران، محمد مخبر؛ معاون اول رئیس جمهور دولت سیزدهم در رابطه با نقش حضور دانش آموزان در انقلاب اسلامی گفت: دانش آموزان باید الگویشان را شهید سلیمانی قرار دهند چرا که با الگو گرفتن از این شهید، دنیا و آخرت شان را می سازند.

دانش آموزان نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و با اینکه سن و سالی نداشتند با حضور فعالانه و تاثیرگذارشان توانستند نقش مهم و اساسی در کشور داشته باشند.
دانش آموزان بیشترین نقش را در پیروزی انقلاب اسلامی و در پیروزی ۸ سال دفاع مقدس داشتند و امروز هم بیشترین نقش را در حفظ فرهنگ اسلامی در کشور دارند.

در ادامه این حضور سرهنگ مجید طلوعی؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۳۲۷ حضرت سید الشهدا علیه السلام درباره دانش آموزان در گام دوم انقلاب گفت: در گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری بیشتر محور فرمایشات شان بر روی دانش آموزان، جوانان و نوجوانان بود چرا که آینده سازان واقعی این مرز و بوم هستند، بنابراین مقام معظم رهبری می‌فرمایند: من از این جوانان و نوجوانان دانش آموز ۳ چیز را می‌خواهم. یکی تحصیل می خواهم که خوب درس بخوانند برای خدا، دوم تهذیب می‌خواهم که بصیرت داشته باشند و خودشان را آماده کنند برای جانفشانی در راه خدا و سوم ورزش کنند تا بدن سالم و خوبی داشته باشند.

بنابراین در گام دوم انقلاب باید ما نوجوانان، جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان مان، هم تحصیل، هم تهذیب و هم ورزش را، این ۳ عنصر مهم و محوری را با هم داشته باشند.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ حمیدرضا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار