امام جمعه واوان:

شناخت واقعی از دو مقوله حق و باطل در جامعه وظیفه همگان است

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه شهرک واوان در شهرستان اسلامشهر گفت اکنون در این دوران وظیفه است که بتوان مابین دو مقوله حق و باطل تمایز ایجاد کرده و به شناخت واقعی حق از باطل پرداخت.

کد مطلب: ۱۲۴۳۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
شناخت واقعی  از دو مقوله حق و باطل در جامعه وظیفه همگان است

حجت الاسلام حمزه محمدی، امام جمعه شهرک واوان در شهرستان اسلامشهر در مراسم نکوداشت 9دی که در نمازخانه ولایت اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی با بررسی تاریخ دین اسلام، مسائل بصیرتی و شناخت واقعی حق از باطل را تشریح کرد.

وی ادامه داد: اکنون ما در این دوران وظیفه داریم که بتوانیم مابین دو مقوله حق و باطل تمایز ایجاد کرده و به شناخت واقعی حق از باطل بپردازیم و نمونه آن در مسئله ۹دی است که مردم توانستند با رهبری ولی فقیه به پیروزی دست پیدا کنند.

حجت الاسلام حمزه محمدی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی، بیان کرد: در تمامی دوران راه برای انتخاب گزینه شهادت باز است؛ شهید سلیمانی همیشه مرگ واقعی را در شهادت می‌دانستند و بالاخره به آرزوی خود رسیدند. ما هم می‌توانیم یک مرگ زیبا که همان شهادت است، را داشته باشیم.

در ادامه این برنامه احمد نادری سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی با تأکید بر تبیین موضوع بصیرت و نهم دی اظهار کرد: از روحانیت منطقه درخواست داریم که آموزش و پرورش را در راستای برگزاری دوره‌های بصیرت شناسی در سطح مدارس به خصوص دوره دوم متوسطه یاری کنند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار