معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش:

هر واحد آموزشی باید یک شناسنامه ملکی داشته باشد

قم (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد 50 درصد املاک متعلق به آموزش و پرورش دارای سند قطعی هستند و هدف این است که هر واحد آموزشی یک شناسنامه ملکی داشته باشد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
هر واحد آموزشی باید یک شناسنامه ملکی داشته باشد

«قاسم احمدی لاشکی» معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان قم که شب گذشته در سالن جلسات تالار فرهنگیان استان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره 41 هزار شهید دانش آموز و فرهنگی کشور اظهار کرد: یکی از مسائلی که همه مشکلات را حل خواهد کرد اعتقاد به آخرت و قیامت است و شهید سلیمانی که تمام وجودش اخلاص بود، بخاطر آن اعتقاد عمیقی که به حیات اخروی داشت، از همه طلب حلالیت می کرد.

معاون حقوقی‌و‌ امور مجلس وزارت آموزش‌و‌پرورش افزود: آموزش و پرورش 100 هزار و 566 ملک در اختیار دارد و از این حیث، دومین سازمان و نهاد بعد از جهاد کشاورزی است و متاسفانه فقط 50 درصد از این املاک دارای سند قطعی هستند.

وی گفت: خیلی ناپسند است که پس از گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب، هنوز نتوانسته ایم شناسنامه ای برای این دسته املاک آموزش و پرورش داشته باشیم و ما به دنبال این ایده هستیم که هر واحد آموزشی در کشور، یک شناسنامه ملکی داشته باشد.

احمدی عنوان کرد: استان قم در حوزه های مختلفی همچون املاک، یکی از بهترین استان هاست و در زمینه آموزش، تربیت و تقویت فضاهای آموزشی شاهد اتفاقات خوبی در این استان بودیم.

وی با بیان اینکه یکی از رموز موفقیت در مجموعه آموزش و پرورش قم ثبات مدیریت است، تصریح کرد: این ثبات نتایج خوبی در بر داشته و تزلزل مدیریت آثار مخربی بر جای می گذارد.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در سفرهای استانی ریاست جمهوری در ادامه گزارشی از تمهیدات صورت گرفته در خصوص سفر رییس دولت سیزدهم به قم ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار