تنها راه مقابله با اهداف شوم دشمنان ایران اسلامی ،افزایش بصیرت است

شهرری(پانا) -– مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری گفت تنها راه مقابله با اهداف شوم دشمنان ایران اسلامی، افزایش «بصیرت مردمی» و قدرت و توان تشخیص راه درست در گردبادهای فتنه و آشوب است.

کد مطلب: ۱۲۴۲۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تنها راه مقابله با اهداف شوم دشمنان ایران اسلامی ،افزایش بصیرت است

یعقوب ایمانی مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری در گفت‌وگو با پانا به مناسبت گرامیداشت 9 دی گفت: در طول تاریخ ،همواره استبدادگران و استعمارگران به دنبال استثمار ملت‌های گوناگون بوده اند تا بتوانند ضمن بهره‌گیری از توانمندی‌های آنان ،منافع استعماری و استکباری خویش را تأمین نمایند.

او ادامه داد: پر واضح است که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، برای رسیدن به این هدف، از هیچ کوششی فرو گذار نخواهند کرد؛ زمانی با شعار و برنامه ریزی «براندازی» و در زمانی دیگر با «تحمیل جنگ» و در زمانی دیگر با نقشه «فتنه و توطئه داخلی» سعی کردند به این نظام ضربه وارد کنند.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری بیان کرد: ملت فهیم ایران پس از تحمل حدود هشت ماه آتش فتنه‌ی فتنه گران و آشوب سازان سال 1388و فرافکنی «شبهه‌ی تقلب در انتخابات»کاملا سالم و شفاف، با حضور لبریز از بصیرت خویش در روز« نهم دی ماه»آبی بر آتش فتنه‌ی فتنه گران ریختند و برای همیشه راه تکرار خطر بر میهن اسلامی را بستند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مردم بصیر، ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی با حضور حماسی خویش در راهپیمایی 9دی 1388 برگ زرین دیگری در تاریخ این مرز پر گهر ثبت نمودند و به صورت عملی ثابت کردند که اجازه نخواهند داد انقلاب به دست نا اهلان بیفتد و این عمل درست را با پشتیبانی از ولایت فقیه انجام خواهند داد.

خبرنگار:فاطمه سادان مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار