زنگ 9 دی در چهار آموزشگاه به صدا در می‌آید

شهرری (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری گفت مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در چهار آموزشگاه به صورت زنگ 9 دی و نمایشگاهی پیرامون موضوع 9 دی در داخل اداره برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۱۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ 9 دی در چهار آموزشگاه به صدا در می‌آید

محمدحسین موسی‌لو، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری جلسه در جلسه برنامه‌های بزرگداشت حماسه ۹دی افزود: اهدافی که امسال داریم معرفی ابعاد آثار و پیامدهای حماسه نهم دی روز تجلی اوج ولایتمداری ملت ایران، تبیین زمینه‌های شکل‌گیری ابعاد و ریشه‌های فتنه ۸۸، نقش آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس، نقش سفارتخانه‌های کشورهای غربی و سرویس‌های اطلاعاتی، تبیین ابعاد و پیامدهای بین‌المللی حماسه ۹ دی و عمق مردمی بودن انقلاب اسلامی به عنوان محور اصلی تولید قدرت نظام، تبیین حضور حماسی، واکنش عاشورایی و اقدام به لحظه و فراگیر و یکپارچه ملت ایران است.

وی اظهار کرد: نکته برجسته و مهم در ۹دی نقطه اعتدال و به دور از افراط و تفریط بود که گروه‌های معتقد به انقلاب با بصیرت و در سایه منویات مقام معظم رهبری نوع دیگری از وحدت ملی در برابر دشمنان از خود نشان داده و به دفاع از نظام اسلامی پرداختند.

در این جلسه در خصوص برنامه‌های بزرگداشت حماسه ۹ دی بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در چهار آموزشگاه بصورت زنگ 9 دی و نمایشگاهی پیرامون موضوع 9 دی در داخل اداره برگزار شود.

خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار