مدیر اداره آموزش و پرورش جوادآباد:

آموزش‌دهندگان عرصه نهضت سوادآموزی جهادگران راه علم هستند

جوادآباد (پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش جوادآباد در جشن سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی، آموزش‌دهندگان عرصه نهضت سوادآموزی را جهادگران راه علم برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش‌دهندگان عرصه نهضت سوادآموزی جهادگران راه علم هستند

جشن سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی با حضور عباس کیوانلو، مدیر اداره آموزش وپرورش، سعید صادقی معاون آموزشی، راحله مسعودی کارشناس نهضت و آموزش دهندگان و سوادآموزان برتر در سالن شهید سلیمانی اداره برگزار شد.

عباس کیوانلو ضمن تبریک این روز، تاسیس نهضت سوادآموزی را یک کار بزرگ جهادی عنوان کرد که به همت بزرگ‌مرد انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) در شرایط ویژه کشور انجام گرفت.

کیوانلو در ادامه آموزش دهندگان عرصه نهضت سوادآموزی را جهادگران راه علم دانست و گفت: در کتاب الهی به خواندن و سوادآموزی تاکید شده است و اولین آنها پیامبر(ص) بودند که توسط خداوند بلند مرتبه و در یک شب سواد آموختند. همین پیامبر نیز در جنگ بدر فرمودند شرط آزادی اسرا، آموختن سواد به سربازان است.

راحله مسعودی کارشناس نهضت سوادآموزی منطقه نیز بیان کرد: سختی‌های آموزش‌دهندگان و سوادآموزان بسیار زیاد است. جذب فراگیر، تهیه مکان آموزشی مناسب، هماهنگ کردن زمان تدریس با ساعت فراغت سوادآموزان، از جمله مشکلات این راه است اما جهادگران این عرصه با تمام قوا تلاش می‌کنند تا ریشه بی‌سوادی که عامل جهل و عقب ماندگی کشورها است را بخشکانند.

در پایان از برترین‌های نهضت سوادآموزی تقدیر شد.

خبرنگار: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار