حذف پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

تهران(پانا)-تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار با آلومینیوم سه بار از حریف خود پیش افتاده بود نتوانست این برتری را حفظ کند و در نهایت با شکست در ضربات پنالتی به سرنوشت استقلال گرفتار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
حذف پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در 90 دقیقه با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

بازی در دو وقت اضافه 2 گل دیگر داشت تا در پایان 120 دقیقه نتیجه 4-4 ثبت شود. در ضربات پنالتی آلومینیوم 6 بر 5 و در مجموع 10 بر 9 پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد.

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد (78-شروین بزرگ)، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان (70-رضا جبیره)، میلاد بدرقه (78-امیر نوری) و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن (83-علی نعمتی)، مسعود ریگی، سروش رفیعی (46-وحید امیری)، محمد خدابنده‌لو (78-فرشاد فرجی)، مهدی ترابی (46-سینا اسدبیگی)، اوستون ارونوف (83-میلاد سورگی) و عیسی آل‌کثیر (113-محمد مهدی احمدی).

در ضربات پنالتی برای پرسپولیس محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، سینا اسدبیگی، گئورگی گولسیانی و فرشاد فرجی گل زدند و ضربات پنالتی دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری را گوهری سنگربان آلومینیوم که سابقه حضور در سرخپوشان را هم دارد، دفع کرد.

مهران  موسوی، مهدی لیموچی، عارف حاج‌عیدی، رضا جبیره، علی وطن‌دوست و علیرضا نقی‌زاده برای آلومینیوم ضربات پنالتی خود را گل کردند و ضربه امیر نوری به تیر دروازه پرسپولیس خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار