مهمترین اولویت مدیران و آموزگاران مدارس پیشوا ارتقای سواد حرکتی است

پیشوا (پانا) - مدیران، آموزگاران و دبیران تربیت‌بدنی مدارس شهرستان پیشوا سواد حرکتی در بین دانش‌آموزان را ارتقا می‌دهند.

کد مطلب: ۱۲۴۲۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین اولویت مدیران و آموزگاران مدارس پیشوا ارتقای سواد حرکتی است

جلسه توجیهی آموزشی مدیران و آموزگاران مدارس شهرستان پیشوا در طرح سواد حرکتی با حضور سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش، مهدی ارگی معاون پرورشی و تربیت بدنی، فرزان جنیدی معاون پشتیبانی، سمیرا کاشانی کارشناس تربیت بدنی و مدیران، آموزگاران و دبیران تربیت بدنی در سالن ورزشی رازی برگزار شد.

سعید تاجیک در این جلسه با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه کشوری طرح سواد حرکتی گفت: یکی از مهمترین بسته‌های تحولی، ارتقاء سواد حرکتی است که در صورت اجرای مطلوب آن، می‌توانیم شاهد افزایش سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان باشیم.

وی تصریح کرد: عدم امکان حضور دانش‌آموزان در مدارس و مکان‌های ورزشی و کاهش فعالیت‌های جسمانی به خاطر شیوع ویروس کرونا باعث شد دانش‌آموزان در معرض آسیب‌های جدی قرار بگیرند که نقش آموزگاران و دبیران تربیت بدنی در کنار مشاوران در کاهش این آسیب‌ها بسیار پررنگ است.

مدیر آموزش و پرورش پیشوا ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز ما شاهد رشادت‌های دبیران تربیت‌بدنی در جبهه‌ها بودیم و تعدادی از این عزیزان به فیض شهادت نائل شدند که اولین یادواره شهدای تربیت‌بدنی در هفته آینده با هدف تجلیل از خانواده معزز این شهدا و ارائه الگوی عملی به نوجوانان برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش پیشوا ادامه داد: در سال تحصیلی گذشته اجرای طرح کوچ با وجود نقدهایی که بر آن وارد است، اثرات مثبت خوبی داشت و قطعا اجرای مطلوب و دقیق طرح سواد حرکتی نویدبخش تغییرات مثبت در سلامت دانش‌آموزان خواهد بود.

سمیرا کاشانی، کارشناس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش پیشوا در حاشیه این جلسه ضمن تشکر از حضور گسترده آموزگاران و مدیران مدارس گفت: با توجه به‌ اشراف کامل حبیب‌الله آذر حزین مدرس این دوره به اهداف و چگونگی اجرای طرح و انتقال مناسب و جذاب اطلاعات در دو بخش تئوری و عملی، شاهد رضایت‌مندی شرکت‌کنندگان بودیم.

خبرنگار: رضا نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار