معرفی برگزیدگان بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی

تهران (پانا) - با پایان مراحل ارزیابی طرح‌ها، برگزیدگان بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۲۴۲۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
معرفی برگزیدگان بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، با پایان مراحل داوری طرح‌های ارسالی به بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی اسامی برگزیدگان این جشنواره توسط دبیرخانه داِئمی جشنواره جوان خوارزمی معرفی شدند.

در این دوره پس از اعلام فراخوان ثبت نام بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی در فروردین ماه سال جاری، ثبت نام متقاضیان آغاز و در پایان مرداد ماه پایان یافت.

شرکت کنندگان در بخش دانش‌پژوهان بر حسب موضوع و در شانزده گروه تخصصی 244 طرح را از طریق سامانه الکترونیکی جشنواره، برای ارزیابی به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

این طرح‌ها با نظارت و بررسی اولیه دبیرخانه برای ارزیابی برای گروه‌های علمی و تخصصی ارسال شد. نتیجه بررسی گروه‌های علمی و تخصصی در شانزده گروه تخصصی، ارسال و پیشنهاد سیزده طرح به هیات داوران جشنواره بود.

هیات داوران که بالاترین رکن علمی و تخصصی جشنواره است پس از جلسه‌های متعدد و دفاع گروه‌های تخصصی از طرح‌های پیشنهادی، تعداد هشت طرح (اسامی برگزیدگان و عنوان طرح‌ها در فایل ضمیمه قیلب مشاهده است) را به عنوان برگزیده انتخاب نمودند.

دبیرخانه دائمی جشنواره جوان خوارزمی اسامی طرح‌ها و برگزیدگان بیست و سومین دوره این را به شرح ذیل اعلام تا در مراسم رسمی با حضور مسولین از ایشان تقدیر به عمل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار