مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴:

اردوگاه‌های دانش‌آموزی، نقش مؤثری در شکل‌گیری روحیه تعاون، رفتار جمعی و اجتماعی دانش‌آموزان دارند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ ضمن تأکید بر نقش اردوگاه‌های دانش‌آموزی در پرورش استعداد دانش‌آموزان عنوان کرد اردوگاه‌ها نقش مؤثری در شکل‌گیری روحیه تعاون، رفتار جمعی و اجتماعی دانش‌آموزان دارند.

کد مطلب: ۱۲۴۲۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اردوگاه‌های دانش‌آموزی، نقش مؤثری در شکل‌گیری روحیه تعاون، رفتار جمعی و اجتماعی دانش‌آموزان دارند

سعید جهانشاهی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ به همراه محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه از اردوگاه دانش آموزی شهید اخوان بازدید کرد.

جهانشاهی ضمن ابراز خرسندی از پیگیری معاونت پرورشی در خصوص بازگشایی اردوگاه گفت: با تلاش و پیگیری مسئولان دست اندرکار، روند بازگشایی اردوگاه دانش آموزی اخوان بعد از سال ها از سر گرفته شد و امیدواریم به لطف خداوند هر چه زودتر بتوانیم شاهد بازگشایی این اردوگاه باشیم.

جهانشاهی در این بازدید گفت: اردوگاه‌ها بهترین و مطمئن‌ترین مکان برای پرورش استعدادهای دانش آموزان هستند و نقش بی بدیل و مؤثری در شکل گیری روحیه تعاون، رفتار جمعی و اجتماعی دانش آموزان دارند که از مهم ترین اهداف سند تحول بنیادین محسوب می شود.

محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴ در جریان بازدید از اردوگاه شهید اخوان و بررسی امکانات و کاستی های موجود، از کارشناس مسئول اردوگاه اخوان خواست که مشکلات موجود در اردوگاه را به صورت مشروح به اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ارسال نمایند تا با رایزنی و اختصاص بودجه لازم، شاهد توسعه بیشتر اردوگاه شهید اخوان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار