مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت:

آموزش و ارتقاءمهارت‌های زندگی دانش‌آموزان، مهم‌ترین مولفه «طرح خوانا»

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت مهارت‌های چهارگانه زبانی برای یک زندگی سالم، کسب مهارت‌ها، موفقیت‌های تحصیلی و موفقیت‌های شغلی دانش‌آموزان، امری بسیار ضروری است.

کد مطلب: ۱۲۴۱۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و ارتقاءمهارت‌های زندگی دانش‌آموزان، مهم‌ترین مولفه «طرح خوانا»

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در مراسم افتتاحیه طرح تحولی مدرسه خوانا، ضمن تشکر از همکاری و تلاش دست اندر کاران حوزه تعلیم و تربیت به ویژه آموزگاران اظهار کرد: حوزه ابتدایی به عنوان تاثیرگذارترین دوره عرصه تعلیم و تربیت محسوب می شود و به طبع نقش و وظایف آموزگاران این دوره حساس تر و با اهمیت تر است.

وی در ادامه فزود: خوشبختانه آموزگاران به عنوان مدافعان عرصه تعلیم و تربیت با تلاش و پشتکار خوب خود موجب تحقق اهداف آموزشی با کیفیت در سطح استان می شوند.

وی همچنین با اشاره به اهداف بسته تحولی خوانا، گفت: فعالیت های آموزش و پرورش در جهت رشد مهارت های چهارگانه زبانی؛ خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن است تا دانش آموز ما در آینده مهارت های پایه ای را در زندگی عملی و موقعیت های واقعی خود به کار گیرد و در نهایت اعتماد به نفس را در خود رشد و پرورش دهد.

شایان ذکر است در سال تحصیلی جاری 15 درصد از کل مدارس استان، مجری طرح خوانا هستند. همچنین 57 هزار دانش آموز در 315 مدرسه و در 2156 کلاس درس، تحت پوشش این طرح قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار