معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

شهادت شهید سلیمانی مهر تاییدی بر اندیشه‌های جبهه مقاومت بود

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی در نشست کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان در خصوص بزرگداشت شهادت شهید سلیمانی گفت شهادت وی مهر تاییدی بر اندیشه‌های جبهه مقاومت بود.

کد مطلب: ۱۲۴۱۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
شهادت شهید سلیمانی مهر تاییدی بر اندیشه‌های جبهه مقاومت بود

در نشست کمیته دانش آموزی و فرهنگیان جهت بزرگداشت شهادت شهید سلیمانی، محمد عقیقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این سردار بزرگوار و بیان رشادت های وی گفت: تاریخ انقلاب اسلامی مالامال از مناسبت های ملی و مذهبی است که احیای این مراسمات لازم و ضروری است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: شهید سلیمانی، در عین حال که در انجام امور بسیار منضبط، کوشا و جدی بودند، اما قلبی سرشار از محبت و مهربانی داشتند و نمونه بارز مدیر در تراز انقلاب اسلامی بودند.
عقیقی تاکید کرد: کسی که برای جامعه ایران از سویی نماد مقاومت و از سوی دیگر نماد معنویت بود شهادتش مهر تاییدی بر اندیشه های جبهه مقاومت بود و جای خالی این سردار فداکار در ایران اسلامی همیشه احساس می‌شود.

وی تصریح کرد: این شهید گرانقدر با پیروی از قرآن کریم و آموختن درس شجاعت و فداکاری از سرور و سالار شهیدان جنایت های مستکبران را نابود کرد و باید با هر زبان و وسیله ای که مقدر است ابعاد شخصیتی و اندیشه های وی را در جامعه بویژه در میان نونهالان و دانش آموزان ترویج دهیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌افزایی و تعامل همه دستگاه‌ها برای بزرگداشت هر چه بهتر یاد و خاطر شهید سلیمانی ضرورتی مهم است. لازم است به کلیه واحدها و مراکز اداری و آموزشی استان تاکید شود که در برگزاری برنامه های گرامیداشت شهادت اهتمام ویژه بورزند.
لازم به توضیح است در این جلسه مصوب شد برنامه محوری استان با عنوان نواختن زنگ بصیرت و مقاومت در آموزشگاه 9 دی بجنورد برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار