استکی: تا جائیکه سن و بدنم اجازه دهد، در دنیای هندبال باقی می‌مانم

تهران (پانا) - بازیکن تیم العربی کویت ابراز امیدواری کرد با دانش و تجربه سرمربی اسپانیایی تیم ملی بتوان در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقام و سهمیه جهانی کسب کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
استکی: تا جائیکه سن و بدنم اجازه دهد، در دنیای هندبال باقی می‌مانم

سجاد استکی، لژیونر هندبال کشورمان در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: در حال حاضر مشغول هندبال در تیم العربی در لیگ هندبال کویت هستم.

وی افزود: امسال سطح لیگ کویت بهتر از سال گذشته شده است چون امسال ورود بازیکن خارجی به این لیگ آزاد شد و تیم‌ها توانستند چند بازیکن اروپایی و حرفه‌ای به خدمت بگیرند که همین امر باعث شده سطح لیگ کویت نسبت به سال گذشته پیشرفت کند طوری که رقابت‌ها سخت و نتایج نیز نزدیک است.

استکی با بیان اینکه مصدومیت کشاله رانم بهتر شده و رو به بهبودی هستم و از این بابت خوشحالم، ادامه داد: با بهبودی پایم توانستم در بازی های اخیر هم خوب بازی کنم و هم خوب گل بزنم.

وی با اشاره به تیم ملی هندبال کشورمان که خود را برای حضور در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا آماده می‌کند، ادامه داد: اسپانیا در دنیای هندبال مربیان خوب و با تجربه‌ای دارد و مانوئل مونتایا فرناندز، سرمربی تیم ملی کشورمان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

استکی خاطرنشان کرد: امیدوارم با دانش و تجربه فرناندز در عربستان نتایج خوب و هم مدال بگیریم و هم جهانی شویم تا در این شرایط دل مردم را شاد کنیم.

وی در پایان در خصوص اهداف کوتاه‌مدت و بلند‌مدت خود نیز گفت: فعلا فقط به هندبال فکر می‌کنم و تا جائیکه سن و بدنم اجازه دهد، در دنیای هندبال باقی می‌مانم اما برای پس از این زمان هنوز تصمیمی نگرفتم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار