استکی: دیدار با اسپانیا و لهستان محک خوبی برای هندبال ایران بود

تهران (پانا) - ملی‌پوش تیم هندبال ایران تقابل با دو تیم اسپانیا و لهستان را یک محک جدی برای بازیکنان و کادرفنی پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
استکی: دیدار با اسپانیا و لهستان محک خوبی برای هندبال ایران بود

سجاد استکی بازیکن تیم ملی هندبال در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال، در خصوص تورنمنت تدارکاتی اسپانیا و دیدارهای انجام شده در این رویداد اظهار کرد: سطح کیفی بازی با دو تیم اسپانیا و لهستان بسیار بالا و این دو تقابل یک محک جدی برای تیم ملی پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا بود.

وی افزود: فضای تیم بسیار خوب است، طوری که هم ارتباط بازیکنان با یکدیگر و هم ارتباط کادرفنی با بازیکنان در سطح بسیار خوبی قرار دارد. امیدوارم همین جو تا مسابقات قهرمانی آسیا ادامه داشته باشد و تیم ملی هندبال بدون حواشی به راه خود برای کسب موفقیت ادامه دهد.

استکی در خصوص آسیب‌دیدگی‌ خود در دیدار مقابل اسپانیا نیز گفت: آسیب جدی ندیدم و با توجه به نظر کادر فنی در بازی مقابل لهستان به زمین نرفتم، البته اکنون مشکل خاصی ندارم و تا چند روز آینده شرایطم بهتر می‌شد و تمریناتم خود را شروع می‌کنم.

وی درباره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا نیز خاطرنشان کرد: با توجه به انصراف ژاپن از مسابقات قهرمانی آسیا، شانس بیشتری برای کسب موفقیت برای تیم ملی به وجود آمده است. امیدوارم بتوانیم از این موقعیت استفاده و با مدال و سهمیه مسابقات جهانی به کشور بازگردیم.

استکی در پایان گفت: امیدوارم با انرژی خوب و دعای مردم در عربستان نتیجه خوبی بگیریم و در وهله اول سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنیم و سپس مدال خوش‌رنگی از این رقابت‌ها را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار