از سوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران صورت گرفت

برنامه‌های دهه بصیرت اعلام شد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با اعلام برنامه‌های دهه بصیرت؛ تاکید کرد همه دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش نسبت به تبیین نقش ملت در خنثی کردن توطئه دشمنان مسئولیت خطیری دارند.

کد مطلب: ۱۲۴۱۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های دهه بصیرت اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، به مناسبت نزدیک شدن به نهم دی ماه و دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، جلسه هماهنگی کمیته دانش آموزان و فرهنگیان شهر تهران با حضور اعضای کمیته برگزار و برنامه های قابل اجرا در این دهه تبیین شد.

در آستانه فرارسیدن دهه بصیرت، میثاق امت با ولایت و دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، جلسه هماهنگی کمیته دانش آموزان و فرهنگیان شهر تهران به ریاست رقیه سادات نقوی؛ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و با حضور نمایندگان تشکل‌های دانش آموزی و سایر اعضا برگزار شد.

در این جلسه نقوی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیه با اعلام شعار محوری دهه بصیرت با عنوان «یوم الله 9 دی، تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه» و گرامیداشت حماسه ملت ایران در 9 دی ماه 1388 به تبیین مناسبت ها و برنامه های دهه بصیرت پرداخت.

وی ضمن یادآوری حضور مردم در روز تاریخی 9 دی ماه و حمایت از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نقش جریان فتنه را در همراهی با دشمنان برای کشور زیان بار دانست و تاکید کرد که همه دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش نسبت به تبیین نقش ولایت فقیه و ملت در خنثی کردن توطئه دشمنان خارجی مسئولیت خطیری دارند.

نقوی ضمن اشاره به فرارسیدن دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی تاکید کرد که مکتب وی باید میان دانش آموزان تبلیغ و نقش الگویی این شهید بزرگوار در بین جوانان و نوجوانان جاری شود.

سپس در خصوص سایر مناسبت‌های این دهه همچون 17 دی ماه؛ سالروز طرح استعماری اعلام کشف حجاب از طرف رضاخان، سالروز حمله سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد آمریکا و قیام مردم قم در 19 دی ماه سال 1356 بر علیه رژیم پهلوی پرداختند.

در ادامه جلسه سایر اعضاء با بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود در خصوص برنامه های دهه بصیرت پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار