حسن روشن در گفت‌وگو با پانا:

جام حذفی برای استقلال درسی بزرگ داشت؛ این تیم با این بازیکن‌ها به مشکل برخورد می‌کند

فرهاد مجیدی تیم خوبی برای استقلال نبسته است

تهران (پانا) - عضو سابق کمیته فنی باشگاه استقلل معتقد است در فصل جاری لیگ برتر تیم خوبی از سوی فرهاد مجیدی بسته نشده که این موضوع به علت نبودن کمیته فنی در باشگاه است.

کد مطلب: ۱۲۴۱۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جام حذفی برای استقلال درسی بزرگ داشت؛ این تیم با این بازیکن‌ها به مشکل برخورد می‌کند

حسن روشن در گفت‌وگو با پانا، درباره عملکرد استقلال در جام حذفی گفت: «به نظرم کادر فنی استقلال تیم خوبی نبسته است، برخی از بازیکنان همیشه در زمین بازی می‌کنند برخی دیگر هم سالی یک بار در زمین بازی حضور پیدا نمی‌کنند؛ این نشان می‌دهد پشتوانه نیمکت استقلال چندان قابل قبول نباشد. فرهاد مجیدی در بازی با نود ارومیه به بازیکنان اصلی استراحت داد. البته این کار را همه تیم‌ها انجام می‌دهند و معمولا تیم دوم در بازی‌های سبک‌تر حضور پیدا می‌کند اما ممکن است به خاطر کمیته فنی استقلال است که آن‌ها ضعیف عمل کردند. من معتقدم استقلال با این بازیکنان به مشکل می‌خورد و کمیته فنی باید بازیکنان بهتری برای این تیم جذب می‌کرد. این طبیعی است که هر مربی به بازیکنانش در جام حذفی استراحت بدهد، ولی در استقلال نباید فاصله‌ای بین بازیکن نیمکت‌نشین و اصلی وجود داشته باشد.»

وی ادامه داد: «استقلال در جام حذفی به سختی نود ارومیه را شکست داد و این صعود همراه با دشواری بود. نود ارومیه تیم جوان، با انگیزه‌ و دونده‌ای است. آن‌ها خیلی خوب جنگیدند و خیلی خوب دفاع کردند. طبیعی است که در جام حذفی تیم‌های کوچک مقابل تیم های بزرگ عرض اندام می‌کنند. تیم نود دقیقه جنگید و وقتی یک بازی به ضربات پنالتی می‌کشد کاملاً شانسی است. البته این بازی یک درس بزرگ برای استقلال به همراه داشت؛ به نظرم این دیدار به بازیکنان استقلال نشان داد که نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت، فرهاد مجیدی هم در نشست مطبوعاتی خود اعتراف کرد که بازیکنان نمایش ضعیفی داشتند و به عملکرد تیم‌اش انتقاد کرد.»

پیشکسوت استقلال در مورد بازی روز جمعه استقلال مقابل پدیده در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: «استقلال هم‌اکنون در صدر جدول است و در بازی اخیر خود در لیگ برتر توانست تیم قدرتمند سپاهان که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ است را شکست دهد. به نظرم برای تیم‌های مثل پرسپولیس و استقلال فرقی نمی‌کند که چه تیمی روبه‌روی آن‌ها بازی کند، این دو تیم باید بالاتر از حد و توانایی خود آماده باشند. استقلال هم اگر می‌خواهد در کورس قهرمانی بماند؛ باید مقابل پدیده بازی را پیروز شود. قطعا با بردی که در بازی اخیر خود در لیگ برتر داشته بازیکنان به لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارند. اما برای اینکه این روند ادامه پیدا کند باید سه امتیاز بازی مقابل پدیده را هم کسب کند.»

وی در مورد امتیاز دادن به تیم‌های سپاهان، استقلال و پیکان به خاطر تخلف باشگاه گل‌گهر و کسر امتیاز از این تیم، عنوان کرد: «این مسائل اصلا زیبنده فوتبال ایران نیست، به این خاطر که AFC تیم‌های صدر جدول فوتبال ایران را رصد می‌کند و در این شرایط باید نظم و انضباط حرف اول را بزند. تیم‌های مختلفی که چنین اتفاقاتی را برای فوتبال ایران رقم می‌زنند باید جریمه مالی شوند و با پول آن فکری برای فوتبال ایران کنند. اما اینکه ما جدول مسابقات و امتیازها را بهم بزنیم به نظرم کار خوبی نیست. با اشتباهات باید سخت و قاطع برخورد شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا باید بداند ما در فوتبال ایران نظم و انضباط داریم.»

روشن در واکنش به اینکه گفته می‌شود گل‌گهر مدعی است که فدراسیون فوتبال ایران مقصر است، عنوان کرد: «همه این صحبت‌ها بهانه است؛ باشگاه باید مدارک را چک می‌کرد و راست‌آزمایی وظیفه باشگاه است؛ از طرف دیگر بازی‌ها ناظر دارند؛ آن‌ها کجا بودند و چرا کاری نکردند. تیم استقلال دو ساعت مانده به شروع بازی‌اش اجازه حضور دو بازیکن خارجی‌اش را نمی‌دهند آن وقت چطور این اتفاق برای باشگاه گل‌گهر رخ داده و آن‌ها نمی‌دانستند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار