رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی:

کمترین پرونده‌های دستگاه قضایی استان مربوط به جرایم مطبوعاتی است

تبریز (پانا) - رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی از قرار گیری کمترین میزان پرونده های دستگاه قضایی به جرایم مطبوعاتی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کمترین پرونده‌های دستگاه قضایی استان مربوط به جرایم مطبوعاتی است

موسی خلیل الهی در آئین تحلیف اعضای هیأت منصفه استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: وظیفه مطبوعات اطلاع رسانی درست و شفاف است اگر اطلاع رسانی درست و دقیق نباشد مردم نمی‌توانند تحلیلی صحیح از امور داشته باشند

وی ادامه داد: مطبوعات می‌توانند زمینه فکری در خصوص مسائل فرهنگی و سیاسی و اجتماعی در ذهن مردم ایجاد کند و زمانی می‌تواند اطلاع رسانی دقیق داشته باشد که معتقد به قانون بوده و ارزش‌ها و حرمت‌ها را حفظ کند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی بیان کرد: اگر خدایی نکرده رسانه‌ای باشد که قانون را قبول نکند و یا به نحوی بر اساس علاقه مسائل را تفسیر به رأی کند نمی‌تواند دیدگاه مناسبی در جامعه ارائه کند.

وی افزود: خوشبختانه بخش عمده‌ای از رسانه‌های استان بسیار خوب هستند، عمده آنها معتقد به قانون بوده و ارزش‌ها و حرمت‌ها را حفظ می‌کنند.

خلیل الهی خاطرنشان کرد: کمترین میزان پرونده‌ها در دستگاه قضائی استان مربوط به جرایم مطبوعاتی است هرچند دیدگاه دستگاه قضائی این است که با ارجاع پروندهای به شوراهای حل اختلاف تخصصی مطبوعات پرونده‌هایی مربوط به حوزه مطبوعات وارد دستگاه قضائی نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار