سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر:

ضرورت تفکیک فعالیت‌های مجریان طرح امین از برنامه‌های معاونین پرورشی

اسلامشهر (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر حضور روحانیون طرح امین در واحدهای آموزشی را از برنامه‌های تاثیرگذار و موفق در حوزه تربیت در آموزش و پرورش دانست و تفکیک فعالیت‌های مجریان طرح امین را از برنامه‌های معاونین پرورشی در زمینه ارائه گزارشات برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تفکیک فعالیت‌های مجریان طرح امین از برنامه‌های معاونین پرورشی

احمد نادری، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر در دیدار با روحانیون و مبلغین طرح امین در سخنانی اظهار کرد: تفکیک فعالیت‌های مجریان طرح امین از برنامه‌های معاونین پرورشی در واحدهای آموزشی در ارائه گزارشات یک ضرورت است، هرچند در عمل و اهداف باهم همپوشانی دارند.

وی بیان کرد: استقلال در فعالیت‌ها باعث خواهد شد تا بتوانیم ارزیابی مناسب و مستقلی از نحوه عملکرد و خروجی برنامه‌ها و در نهایت کارایی نیروهای خدوم طرح امین داشته باشیم، در نتیجه حمایت مادی و معنوی و پشتیبانی نهادهای فرابخشی منجر به تقویت و رشد و توسعه این طرح در اسلامشهر خواهد شد.

سولماز زارعی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی حضور روحانیون طرح امین در واحدهای آموزشی را از برنامه‌های تاثیرگذار و موفق در حوزه تربیت در آموزش و پرورش برشمرد که با همکاری حوزه علمیه در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: بازخورد خوبی که از سوی مدیران و دانش‌آموزان مدارس مشمول این طرح دریافت کردیم و همچنین استقبال و درخواست سایر مدیران مدارس از اجرای این طرح در مدارس خود، گواه عملکرد موفق روحانیون طرح امین است.

زارعی افزود: امیدواریم با افزایش بودجه این طرح از سوی حوزه علمیه شاهد حضور ارزشمند این نیروهای مخلص در اکثر مدارس شهرستان اسلامشهر باشیم.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار