مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک قم خبر داد:

اهداء 900 بسته کمک آموزشی به دانش‌آموزان نیازمند مدارس ناحیه یک قم

قم(پانا)- مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک آموزش و پرورش قم از اهدای 900 بسته کمک آموزشی در قالب پویش «همکلاسی مهربان»به دانش‌آموزان مناطق محروم روستایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اهداء 900 بسته کمک آموزشی به دانش‌آموزان نیازمند مدارس ناحیه یک قم

«عبدالله صادقخانی» مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه یک آموزش و پرورش قم در گفت وگو با پانا در قم اظهار کرد: پویش «همکلاسی مهربان» طرحی سراسری است که به همت سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی در استان های سراسر کشور برگزار می شود.
وی افزود: این پویش روز گذشته با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و روسای نواحی و مسئولان سازمان و کانون های بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش استان در دبیرستان ماندگار امام صادق(ع) برگزار و طی آن، حدود 14 هزار بسته کمک آموزشی برای دانش آموزان نیازمندی که شناسایی شده بودند، ارسال شد.
صادقخانی با اشاره به اقدامات ناحیه یک در این راستا، عنوان کرد: در بررسی هایی که به کمک مدیران مدارس و همچنین انجمن اولیا و مربیان ناحیه صورت گرفت، 900 دانش آموز نیازمند در مناطق روستایی شناسایی شدند و بسته های کمک آموزشی برای تحویل به آنان در قالب همین طرح همکلاسی مهربان آماده شد.
وی عنوان کرد: در تهیه لوازم التحریر بسته های کمک آموزشی حتی به جنسیت دانش آموزان نیز توجه شده است و به طور کلی شامل دفترچه، خودکار، مداد، ماسک، خمیر دندان، مسواک و سایر اقلام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار