برگزاری تئاتر هنری و مذهبی به مناسبت ایام فاطمیه

تهران (پانا) - هیأت احباب الرضا به همت جوانان و نوجوانان فعال منطقه۱۴ اقدام به برگزاری تئاتر هنری مذهبی به‌مناسبت ایام فاطمیه کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری تئاتر هنری و مذهبی به مناسبت ایام فاطمیه

محمدامین دستکار؛ کارشناس علوم تربیتی و مؤسس هیأت احباب الرضا در گفت و گو با پانا گفت: «به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها برترین بانوی دو عالم، به همراه جوانان هیأت احباب الرضا به صورت خودجوش با حمایت مردم و با نگاه اهل بیت(ع) اقداماتی برای برگزاری تئاتر هنری مذهبی، به مدت سه شب انجام داده شد.»

دستکار گفت: «در این مجموعه طی این ده سال کارهایی از قبیل کارهای جهادی، ارزاق، فرهنگی و هنری و.. انجام شده است. تأثیر این فعالیت ها بدون شک بسیار زیاد است و در زندگی مان پر برکت بوده است.»

وی درباره فعالیت‌های این مجموعه گفت: «مراسم سمنو پزون برای ایام فاطمیه، بسته های ارزاق که برای حمایت از بچه ها و مردم در مناطق محروم توزیع می شود و در مناسبت هایی مانند عید غدیر، نیمه شعبان، محرم و ... در قالب ویژه برنامه و موکب به مردم خدمت می‌رسانیم از جمله فعالیت های این مجموعه است.»

وی افزود: «فعالیت های سیاسی که شامل برگزاری تریبون، گفت و گوی آزاد در روزهای ۲۲ بهمن و روز دانشجو، برگزاری اردوهای متنوع در مناطق مختلف، مثل پیاده روی اربعین، مشهد و مناطق جنوبی. همچنین قصد داریم برای اربعین هم در مسیر نجف تا کربلا موکبی بزنیم. فعالیت جهادی در مناطق محروم از دیگر فعالیت های انجام شده است.»

وی در پایان گفت: «بیشترین وظیفه خودمان دانستیم تا به عنوان کوچکترین عضو از جامعه، به جوانان کمک کنیم که راه درست را در شرایط کنونی که فضای جامعه تقریباً جوانان را به راه های غلط انداخته است، پیدا کنند.»

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ مبینا سبزه علی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار