در سفرمعاون حقوقی و امور مجلس به شهرستان بافق صورت گرفت؛

بررسی و پیگیری مشکلات آموزش و پرورش بافق

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در حاشیه سفر خود به یزد به همراه مدیر کل آموزش و پرورش به شهرستان بافق سفر کرد و مورد استقبال صباغیان نماینده مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۳۹۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
بررسی و پیگیری مشکلات آموزش و پرورش بافق

قاسم احمدی لاشکی در بدو ورود به شهرستان بافق در جلسه شورای اداری مدیریت آموزش و پرورش شرکت کرد و در ابتدای این جلسه مدیرآموزش و پرورش ضمن خیر مقدم به جناب آقای احمدی لاشکی، صباغیان نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و موحدی فرد مدیر کل آموزش و پرورش استان، پیرامون مسائل و مشکلات آموزش و پرورش بافق توضیحاتی ارائه کرد.

احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش هم در ادامه مباحثی پیرامون تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، بیمه تکمیلی فرهنگیان، رفع مشکلات نیروهای خرید خدمات آموزشی، احداث پژوهش سرای دانش آموزی، تکمیل سالن های ورزشی نیمه تمام، حمایت قضایی از همکاران فرهنگی عضو شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان، تامین وسیله ایاب و ذهاب مدارس روستا مرکزی مطرح کرد.

بازدید از آموزشگاه طالقانی و قول مساعد پیرامون تکمیل ساختمان خیری این آموزشگاه و همچنین قول مساعد رفع مشکل گرمایشی مدرسه ۲۲ بهمن از طریق نوسازی از دیگر برنامه های این سفر بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار