ضرورت حضور دانش‌آموزان به عنوان پرچم‌داران انقلاب در مسابقات فرهنگی

قرچک (پانا) - کارشناس قرآن و عترت و نماز شهرستان قرچک دانش‌آموزان را به عنوان پرچم‌داران این انقلاب معرفی کرده و حضور آنها در مسابقات مختلف دانش‌آموزی را امری مهم و ضروری دانست .

کد مطلب: ۱۲۳۹۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت حضور دانش‌آموزان به عنوان پرچم‌داران انقلاب در مسابقات فرهنگی

علی میرزایی، کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان قرچک در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان نخبه شهرستان قرچک که در زمینه مسابقات قرآن و عترت و نماز، مسابقات فرهنگی و هنری فردا، پرسش مهر، نوجوان سالم، و تدریس تفکر و پژوهش حائز رتبه شدند، بیان کرد: شما دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان این انقلاب باید این مسیر را با قدرت ادامه دهید و سرمایه‌های اصلی کشور هستید که لازم است با تمام تلاش خود در کنار عنایت خداوند به مقامات بالایی در این جامعه دست پیدا کنید و مدیران موفق کشور شوید.

وی در ادامه با بیان نقش موثر دانش‌آموزان برای حضور در این مسابقات اظهار کرد: حضور دانش‌آموزان در این مسابقات به عنوان سرمشق و تمرین زندگی در آینده خواهد بود و مهارت‌های لازم را می‌آموزد و حضور آنها به عنوان پرچم‌داران این انقلاب با هدف ارتقای سطح دینی، فرهنگی، اجتماعی امری ضروری است.

میرزایی تصریح کرد: وظیفه دانش‌آموزان تشویق دیگران برای شرکت در این مسابقات است که خداوند به سبقت در کارهای خیر در قرآن تأکید می‌کند.

خبرنگار دانش‌آموز: کیمیا قارلقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار