در نشست علنی فصل پاییز مجلس دانش‌آموزی بافق مطرح شد؛

هنرستان ریلی در بافق احداث می‌شود

بافق (پانا) - مدیر آموزش و پرورش بافق در نشست علنی فصل پاییز 1400 مجلس دانش‌آموزی به تأسیس هنرستان ریلی در این شهرستان اشاره کرد و از آغاز به کار این فرایند خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
هنرستان ریلی در بافق احداث می‌شود

محمدرضا قاسم زاده با اشاره به آغاز فرایند تاسیس هنرستان ریلی در بافق بعنوان اولین شهرستان در استان یزد، گفت: از آنجا که شهرستان بافق قطب تعمیرات لوکوموتیو است، بنابراین تصمیم گرفتیم تا با تفاهم کارخانجات تعمیرات لوکوموتیو، هنرستان ریلی برای اولین بار در استان یزد در بافق تاسیس شود که تاکنون مقدمات آن نیز فراهم شده است و امیدواریم مسئله امریه و استخدام نیز تعیین تکلیف شود.

مدیر آموزش و پرورش به تخصیص کلاس های جدید رشته علوم انسانی در شهرستان بافق اشاره و تصریح کرد: از سال تحصیلی آینده نیز دبیرستان های نمونه حضرت معصومه و امام رضا دارای رشته علوم انسانی خواهند بود.

رئیس شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی بافق در حاشیه نشست علنی فصل پاییز مجلس دانش آموزی شهرستان، استمرار جدی و با برنامه فعالیت نمایندگان مجلس دانش‌آموزی را در دوره های آتی خواستار شد و گفت: مجلس دانش‌آموزی فرصتی بی بدیل است تا دانش‌آموزان در تصمیم سازی یاریگر آموزش و پرورش باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار