درنهمین سوگواره احلی من العسل

کسب 12 رتبه کشوری توسط دانش‌آموزان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر گفت دانش‌‌آموزان آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر توانستند ۱۲ رتبه کشوری و رتبه دوم استانی را در دوره‌های متوسطه اول و دوم و دررشته‌های گوناگون نهمین سوگواره احلی من العسل را کسب کنند.

کد مطلب: ۱۲۳۹۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب 12 رتبه کشوری توسط دانش‌آموزان  اسلامشهر

احمد نادری، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش در گفت و گو با پانا اظهار کرد: نهمین سوگواره احلی من العسل امسال در ششم محرم و در مرداد 1400 به‌صورت پویش همگانی برگزار شد.

وی بیان کرد: این برنامه با هدف آشنایی دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان با فلسفه و اهداف قیام حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و حضرت قاسم بن‌حسن‌(ع) در مدارس آموزش و پرورش اسلامشهر اجرا شد.

نادری تصریح کرد: جشنواره احلی من العسل در رشته‌های نماهنگ، عکاسی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، پوستر و تصویرسازی، داستان‌نویسی، فیلم کوتاه مستند، پادکست، نقاشی، مداحی نو غلامان حسینی و ... برگزار شد.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش تأکید کرد: دانش‌آموزان شهرستان اسلامشهر توانستند ۱۲ رتبه کشوری و رتبه دوم استانی را در دوره‌های متوسطه اول و دوم و در رشته‌های نماهنگ، پادکست، خوشنویسی، داستان نویسی، پوستر و تصویرسازی، فیلم کوتاه مستند و نقاشی را کسب کردند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار