اگر بخواهیم آموزش و پرورش را درصدر ببینیم، باید کرامت و جایگاه معلم را درجامعه بالاتر ببریم

اسلامشهر (پانا) - مراسم تکریم و معارفه مدیر پیشین و سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهردر سالن شورای آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اگر بخواهیم آموزش و پرورش را درصدر ببینیم، باید کرامت و جایگاه معلم را درجامعه بالاتر ببریم

در این مراسم غلامرضا بختیاری معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: آموزش و پرورش مدیون تلاش مدیرانی است که گوش شنوا برای مشکلات دانش‌آموزان و اولیاء دارند و با اراره راسخ و پشتکار، موانع را از سر راه آموزش و پرورش کشور برمی‌دارند.

وی افزود: مدیران و عوامل آموزش و پرورش می‌توانند، با عملکرد خوب و مثبت خود ذهنیت افراد نسبت به آموزش و پرورش را سازمان داده و از به وجود آمدن شائبه‌ها جلوگیری نمایند.

سپس احمد نادری سرپرست جدید آموزش و پرورش اسلامشهر نیز تعلیم و تربیت را یکی از مهمترین زیرساخت‌ها در هر جامعه برشمرد و گفت: آموزش و پرورش نیروی محرک جامعه در راستای پویایی و شکوفایی و در نهایت سعادتمندی است.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم آموزش وپرورش را در صدر ببینیم و نیروهای متعهد، متفکر و دلسوز و اسلامی تربیت کنیم؛ باید معلمین را در یابیم و عزت، کرامت و جایگاه معلم را در جامعه بالاتر ببریم.

نادری ضمن تشکر از زحمات چند ساله حسینعلی بنار مدیر پیشین آموزش وپرورش اسلامشهر از وی به عنوان یک نیروی ارزشی نامبرد و تصریح کرد: باید از تجربه چنین مدیران ارزشمندی استفاده کرد و به فکر پرورش نیروهای توانمند آینده باشیم.

نادری بیان کرد: توفیق خدمتگذاری در میان مردم ولایتمدار، شهیدپرور و معتقد و همراه با نظام در شهرستان اسلامشهر افتخار بزرگی است که نصیب من شده است و امیدوارم با همیاری فرهنگیان بزرگوار، مسئولین و مساعدت‌های مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، شاهد ادامه موفقیت‌ها و توسعه فضاهای عمرانی و تقویت جایگاه آموزش و پرورش در این منطقه باشیم.

در ادامه حسینعلی بنار مدیر پیشین آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه اجرایی کشور و زیربنایی‌ترین دستگاهی است که در توسعه کشور نقش کلیدی و اساسی دارد.

وی تصریح کرد: هدف اصلی تعلیم و تربیت از دیدگاه دین مبین اسلام فراهم آوردن زمینه رشد وتکامل همه جانبه انسان از جنبه‌های عقلانی، عاطفی، اجتماعی، جسمانی و هدایت سیر تکامل او به سوی وجود کامل مطلق و قرب الهی است

بنار اظهار کرد: زیرساخت توسعه همه جانبه آموزش وپرورش ومحور آن انسان از دستاوردهای آموزش وپرورش بوده و برترین الگوی مدیریت برای ادامه امور، مدیریت اسلامی می‌باشد که اصول آن در پیام امام علی (ع) به مالک اشتر آمده است.

وی پیشرفت‌های حاصل دراین منطقه را مرهون کوشش و همکاری‌های مداوم مسئولان و فرهنگیان منطقه دانست و افزود: در طول دوران مسئولیت خود تلاش داشتم تا با نظم و عدالت در مسیر سربلندی و سرافرازی فرهنگیان عزیز و تقویت عرصه تعلیم و تربیت در شهرستان اسلامشهر گام بردارم.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار