کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

قرآن کتاب زندگی و گنجینه هدایت است

شهرری (پانا) - کارشناس مسئول قرآن،نماز و عترت ناحیه دو شهرری گفت قرآن کتاب زندگی است و در تمام ابعاد انسان را هدایت کرده و درست زندگی کردن را می‌آموزد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
قرآن کتاب زندگی و گنجینه هدایت است

صادق نوری، کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، در حاشیه مراسم محفل انس با قرآن اداره آموزش وپرورش گفت: قرآن کتاب زندگی است، قرآن کریم در تمام ابعاد انسان را هدایت کرده و درست زندگی کردن را به ما می‌آموزد و ما با تمسک به قرآن و استفاده از رهنمودهای پربار و ارزشمند آن، زندگی باثمر و بهتری خواهیم‌داشت.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: همانطور که رهبر حکیم انقلاب در بیاناتی فرمود: قرآن یک اثر هنری بی‌نظیر است و ما نباید این منبع آسمانی را به عنوان یک کتاب معمولی مطالعه کنیم زیرا وقتی یک کتاب معمولی را مطالعه می کنیم بعداز چند بار خواندن او را کنار می‌گذاریم اما قرآن کریم، حیات بخش است و باید تفسیر و معنی آن را نیز مطالعه کنیم تا درک عمیق و بهتری از مفاهیم آن داشته باشیم. گرچه نگاه کردن به صفحات قرآن، گوش دادن به تلاوت قرآن و... نیز برای ما بسیار سودمند است اما تدبر و تعمق در آیات ما را به مراتب والای انسانی می رساند.

نوری افزود: تربیت قاری و حفاظ قرآن کریم رسالت اساسی و اصلی حوزه پرورشی آموزش و پرورش است و انس و الفت با قرآن مایه سعادت و آرامش دنیوی و اخروی انسان است.

کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری تصریح کرد: دانش‌آموزانی که با قرآن مأنوس هستند می‌توانند الگویی برای سایر دانش‌آموزان باشند و تأثیرگذاری مثبتی در رفتار و خلقیات دیگر همکلاسی‌های خود داشته باشند، چرا که محیط یکی از عوامل دخیل در تربیت فرزندان است و همنشین خوب می‌تواند انسان را به کمال برساند.

خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار