برگزاری یادواره لاله‌های روشن دراستان قزوین

قزوین(پانا)-همزمان با سراسر کشور یادواره شهدای دانش‌آموز با عنوان لاله‌های روشن امروزدرسالن آمفی تئاتر نیایش شهر محمدیه شهرستان البرز استان قزوین به میزبانی دبیرستان دخترانه شاهد مهدیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره لاله‌های روشن دراستان قزوین

به گزارش پانا،مراسم یاد واره لاله های روشن و گرامیداشت یاد و نام شهید دانش آموز نصرالله یوسفی، و ۲۷۶ شهید دانش آموز و ۵۸ شهید فرهنگی استان قزوین امروز در سالن آمفی تئاتر نیایش شهر محمدیه شهرستان البرز به میزبانی دبیرستان دخترانه شاهد مهدیه برگزار شد.

در این مراسم مهرداد یحیایی رئیس آموزش و پرورش شهرستان البرز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزو فرهنگیان گفت: شهادت یعنی عزت، ایمان، تمام خوبی ها و در یک کلمه رسیدن به حق تعالی و رضایت اوست.

وی بیان کرد: شهدا الگو و اسوه های بزرگ زندگی ما هستند که در راه اسلام و انقلاب اسلامی قدم گذاشتند که به ما درس ایثار و از خودگذشتگی بدهند.

در حاشیه این مراسم سردارسرتیپ دوم هاشم آذربایجانی، فرمانده پیشکسوت استان قزوین، با بیان خاطراتی از دوران جنگ ایثار و فداکاری رزمندگان سرزمینمان را بازگو کردند.

مدعوین و دانش آموزان شرکت کننده دراین مراسم با امضای میثاق نامه بار دیگر با شهیدان پیمان بستند که راهشان را ادامه خواهند داد.

در پایان از خانواده‌ معزز شهید نصرالله یوسفی و جانبازان دعوت شده در این مراسم تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ریحانه شیشگلی نژاد

خبرگزاری پانا قزوین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار