برگزاری مسابقه کتابخوانی مصباح‌الهدی در هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز

تهران (پانا) - همزمان با ایام فاطمیه مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری مسابقه کتابخوانی هفتمین دوره طرح مصباح‌الهدی با موضوع آشنایی با سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه الزهرا (س)، ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان به صورت مجازی در هفته قرآن، عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه کتابخوانی مصباح‌الهدی در هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: امسال هفتمین دوره طرح مصباح‌الهدی در استان با موضوع آشنایی با سبک و سیره زندگی حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار می‌شود. در همین راستا، همزمان با هفته گرامی‌داشت قرآن، عترت و نماز، دومین مرحله این طرح با عنوان مسابقه کتابخوانی مصباح‌الهدی ویزه دانش‌آموزان و فرهنگیان به صورت مجازی در هفته گرامی‌داشت قرآن، عترت و نماز برگزار خواهدشد.

وی بهترین الگوها در فرهنگ شیعه را، ائمه معصومین (ع) دانست و با اشاره به روایتی از امام حسن عسکری (ع) که حضرت می‌فرمایند،«نحن حجج اللَّه على خلقه و جدتنا فاطمة حجة اللَّه علینا» «ما (اهل بیت) حجت‌های خدا بر خلق او هستیم و جدّة ما فاطمه (ع) حجت خدا بر ما است.» گفت: بر اساس این سخن معصوم تمسک به حضرت صدیقه طاهره (س) و پیروی از سیره ایشان کار بزرگان دین ماست و ما هم به تاسی از حجت‌های الهی باید حضرت زهرا را الگوی بی‌بدیل زندگی خود بدانیم که این امر سبب تعالی روح و جان‌مان خواهد بود.

مسابقه کتابخوانی مصباح الهدی به صورت مجازی، در سایت آزمون اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به آدرس Azmoon.teo.ir در دو بخش دانش‌آموزی و فرهنگیان برگزار خواهدشد، همچنین علاقمندان می‌توانندجهت دریافت فایل منبع مطالعاتی آزمون و کسب اطلاعات بیشتر به کانال اداره قرآن،عترت و نماز استان به آدرس https://shad.ir/Quran_Etrat_Namaz مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار