عباسیان: هوادار حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ می‌توانستیم پرسپولیس را ببریم

تهران (پانا) - وینگر هوادار، می‌گوید تیمش در ادامه حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و برای کسب سه امتیاز به اصفهان می‌روند.

کد مطلب: ۱۲۳۹۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
عباسیان: هوادار حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ می‌توانستیم پرسپولیس را ببریم

به گزارش ورزش سه، معین عباسیان در ابتدای فصل به هوادار پیوست و از حضور در این تیم راضی است. او که یکی از بازیکنان با تجربه‌ هوادار محسوب می‌شود با نظر عنایتی کاپیتان هم شده تا در زمین دیگر نفرات را هدایت کند. وینگر هوادار که مقابل پرسپولیس یک پاس گل هم داده بود در خصوص شرایط این روزهای تیمش گفت: شرایط‌مان خوب است و ما چند هفته است که خیلی خوب بازی می‌کنیم ولی آن نتیجه مطلوب را کسب نکردیم. از نظر فنی یکی از بهترین تیم‌‌های لیگ هستیم و متاسفانه نتیجه لازم را به دست نیاوردیم. بازی آخرمان هم مقابل پرسپولیسی بود که یکی از بهترین تیم‌های ایران و حتی آسیا است و به بهترین نحو دستورات کادرفنی را مقابل آنها انجام داده و توانستیم به گل برسیم ولی متاسفانه دقایق آخر بازی مساوی شد.

عباسیان در مورد دیدار برابر ذوب آهن گفت: ما هفته به هفته پیشرفت می‌کنیم و امیدوارم در این هفته که بازی سختی با ذوب آهن داریم دست پر از اصفهان برگردیم. تیم ذوب آهن هم یکی از تیم‌های خوب لیگ است ولی روندشان سینوسی بوده و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم با سه امتیاز برگردیم.

او در پایان گفت: به نظرم هوادار با اینکه از لیگ یک آمده شرایطش خیلی خوب است. من شخصا فکر نمی‌کردم امکاناتش این طور باشد ولی هیچ چیز کم ندارد و مطمئن باشید هوادارا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار