آیین تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده مسابقات کشوری و استانی در ناحیه دو بهارستان

بهارستان دو (پانا) - مراسم تجلیل از افتخارآفرینان حوزه‌ قرآن، عترت و فرهنگی هنری با حضور جمعی از مسئولان، فرماندار شهرستان بهارستان، نماینده اداره اوقاف و امور خیریه، نماینده اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی و رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در سالن سجادیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده مسابقات کشوری و استانی در ناحیه دو بهارستان

در این مراسم عبدالله نوحی، فرماندار شهرستان بهارستان ضمن قدردانی از تلاش و موفقیت دانش‌آموزان برگزیدگان مسابقات قرآن عترت، جشنواره نوجوان سالم، جشنواره پرسش مهر، جشنواره فرهنگی هنری فردا، که رتبه برتر کشوری و استانی را کسب کردند گفت: باعث افتخار است که شهرستان بهارستان2، دارای دانش‌آموزان با استعداد‌های فراوان است، ما باید در راستای پرورش خلاقیت و تشخیص استعداد‌های دانش‌آموزان در تمامی حوزه‌های مختلف، فرصتی ایجاد کنیم که استعداد خود را شکوفا کنند و با اتحاد و برنامه‌ریزی منظم و طراحی درست یک کار جهادی و بسیجی به وجود بیاورند.

در راستای برنامه، وی خطاب به مسئولان در مراسم گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از تمام نخبگان شهرستان بهارستان دو در حوزه قرآن و امور فرهنگی به درجات بالا برسیم. یکی از اهداف ما در حوزه‌ قرآنی این است که تغییر و تحولات در زندگی شخصی و اجتماعی به وجود بیاید و انگیزه‌ بهتر و سبک زندگی قرآنی در زندگی ما حاکم شود که جامعه ای پویا داشته باشیم. جامعه‌ای که بتوانیم به عنوان حیات طیبه از آن یاد کنیم.
این مراسم با اجرای گروه سرود و تجلیل از مقام آوران بهارستان دو در حوزه‌ قرآنی و فرهنگی همراه بود.

در ادامه مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر، داریوش عبدی مقدم، رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در خصوص اثرگذاری این مسابقات در دانش‌آموزان به پانا پاسخ داد: شکلی که افراد برای موفقیت تحصیلی و استعدادها، علایق و .... متصور می‌شوند منحصر به فرد است، به طورکلی موفقیت زمانی حاصل می‌شود که استعداد‌های فردی به موجب تحصیلات شکوفا می‌شود و هدف ما این است که دانش‌آموزان در مهارت‌های خود رشد و تکامل پیدا کنند و برگزاری چنین مسابقاتی و توجه به استعدادهای متفاوت آنها باعث ایجاد روحیه خودباوری و امید و نشاط در دانش آموزان است.

خبرنگار دانش آموز: رومینا محمد پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار