اولین نشست هم‌اندیشی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ مادر و روز زن

تهران (پانا) - اولین نشست هم‌اندیشی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ مادر و روز زن با حضور پناهی‌روا مشاور وزیر در امور زنان و تنی چند از مشاوران حوزه زنان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین نشست هم‌اندیشی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ مادر و روز زن

اولین نشست هم اندیشی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ مادر و روز زن با حضور مشاور وزیر در امور زنان و تنی چند از مشاوران حوزه ستادی و مشاوران استان های تهران ، شهرستان های تهران و البرز برگزار شد.

در ابتدای این نشست مشاور وزیر در امور زنان وزارت آموزش و پرورش ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان به بیان ضرورت برگزاری این نشست پرداخت و عنوان کرد: حضرت زهرا (س) الگوی حقیقی و عینی زنان در سبک زندگی می باشد و زنان می توانند از این شخصیت کامل و جامع جهان اسلام بهره های زیادی در زندگی شخصی و شغلی خود داشته باشند.

وی همچنین عنوان کرد: برگزاری با شکوه گرامیداشت هفته مقام شامخ مادر و روز زن از ضرورت مهم این نشست است که انشاالله در خصوص چگونگی برگزاری این هفته بتوانیم در این هم اندیشی به نتایج خوبی برسیم.

پناهی روا تاکید کرد که این هفته فرصت بسیار مناسبی است برای حوزه زنان و ما به دنبال این هستیم تا از این فرصت مناسب برای آشنایی و شناسایی ظرفیت های موجود در حوزه زنان استفاده کنیم و به دنبال راهکارهایی از دیدگاه زنان فرهنگی در خصوص مسائل و دغدغه های حوزه زنان باشیم.

مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: زنان فرهنگی می توانند با غنیمت شمردن از این هفته به بیان دیدگاه های خود در خصوص چگونگی ارتقاء جایگاه زنان در پست های مدیریتی پرداخته و همچنین نیازسنجی هایی هم در خصوص توانمندسازی حوزه زنان در نشست های مربوطه صورت گیرد.

در ادامه این نشست حاضرین به بیان دیدگاه های خود پرداخته و نقطه نظرات خود را در خصوص چگونگی برگزاری برنامه های این هفته بیان کرد. این نشست روز یکشنبه ۲۱ آذرماه در سالن طبقه ۱۰ ساختمان علاقه مندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار