حیات طیبه انسان در گرو عمل به دستورات دین مبین اسلام است

تهران (پانا) - به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
حیات طیبه انسان در گرو عمل به دستورات دین مبین اسلام است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، متن پیام سید مجتبی هاشمی بدین شرح است؛

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ وَیُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِینَ الَّذِینَ یَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا کَبِیرًا

آیه 9 سوره مبارکه اسراء

خداوند را شاکریم که به برکت طلوع خورشید تابناک انقلاب اسلامی ، آیات روح بخش قرآن‌کریم را درجای جای میهن اسلامی به ویژه در سطح مدارس کشور طنین افکند. نمازهای باشکوه جمعه و جماعت در سراسر کشور و مدارس برپا شد. توجه ویژه به دو ثقل به یادگار مانده از پیامبر مکرم اسلام (ص) که همانا مودت و محبت اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و قرآن کریم که معجزه جاوید حضرتش است روز به روز گسترش یافت.

حیات طیبه در گرو عمل به دستورات دین و رهنمودهای قرآن‌کریم است و اگر جوان و نوجوان امروز به این حد از کمال برسد، رفتار و تعامل اجتماعی او تغییر خواهد یافت و برای تمام مراحل زندگی خود در چارچوب عمل به قرآن برنامه‌ریزی خواهد کرد.

اما برای رسیدن به این مهم، باید خانواده‌ها و ارگان‌های اجتماعی و به ویژه آموزش و پرورش با برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌هایی که نقش بسزایی در تربیت جوانان قرآنی خواهد داشت، گام بردارند.

هفته گرامیداشت قرآن،عترت و نماز را به همه همکاران پر تلاش و گرانقدر استان تیریک می‌گویم و این هفته را فرصت مناسبی برای ارج نهادن و ترغیب و تشویق دانش‌آموزان و فرهنگیان به انس بیشتر با این کتاب آسمانی و آشنایی بیشتر با اهل بیت (ع) می‌دانم. امید است با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در راستای سیاست‌های دولت مردمی برای ایران قوی باهمت مضاعف و والای همکاران، بیش از گذشته در این زمینه خدمت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار