پیام مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز

مشهد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی به‌مناسبت هفته قرآن عترت و نماز پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، متن پیام قاسمعلی خدابنده به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز به شرح زیر است:
باسمه تعالی
وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ (اسراء،82).
و ما از قرآن آن‌چه برای مؤمنان مایۀ درمان و رحمت است، نازل می‌کنیم.
همه مردم به خصوص دانش آموزان در دنیاى کنونى پناهگاهى لازم دارند که در گرفتاری ها و بن بست ها، به آن پناه برند. شکی نیست که بهترین و مطمئن ترین پناهگاه، قرآن و عترت و نماز است که ضمن هدایت به کمال و سعادت، یقین آورترین سخنان را در روح و روان آدمى مى نشاند و زنگارهاى شک و اضطراب را از قلب و دل انسان مى زداید. اینجانب؛ فرا رسیدن هفته قرآن، عترت و نماز را به همه مدیران، معاونین مدارس، دبیران، آموزگاران و مربیان و معاونان پرورشی و همکاران حوزه اداری صمیمانه تبریک عرض می کنم.
هفته قرآن، عترت و نماز فرصت مغتنمی است که آموزش و پرورش نسبت به فعالیت‌های این حوزه نورانی توجه بیشتری نشان دهد. به همین منظور برنامه‌های متعددی با هدف توسعه و تعمیق آموزه های قرآن، عترت و نماز جهت اجرا در مدارس استان طراحی و تدوین شده است که با همت و تلاش همکاران خوبم در سطح استان اجرا و به فضل الهی، ثمره آن، توسعه و تعمیق این فعالیت های ارزشمند در سطح جامعه دانش آموزی و فرهنگیان خواهد بود.
در پایان؛ آرزوی سعادتمندی، سلامتی و موفقیت برای همه خادمان قرآن، عترت و نماز را از درگاه حق تعالی خواستارم و امیدواریم که بتوانیم با بهره گیری از رهنمودهای و منویات مقام معظم رهبری، در جهت تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نیز حرکت در مسیرگام دوم انقلاب اسلامی به همت شما عزیزان، به سمت تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور دولت کریمه و ولایت عظمای حضرت مهدی (عج) گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار