با حضور فرمانده کل سپاه در بندرعباس انجام شد؛

الحاق ۱۱۰ شناور تندرو و موشک‌انداز به نیروی دریایی سپاه

تهران (پانا) - آیین الحاق  ١١٠ شناور تندرو و موشک‌انداز به سازمان تجهیزات رزمی عملیاتی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی در بندر عباس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
الحاق ۱۱۰ شناور تندرو و موشک‌انداز به نیروی دریایی سپاه

به گزارش سپاه نیوز، آیین الحاق ١١٠ شناور تندرو و موشک‌انداز به سازمان تجهیزات رزمی عملیاتی نیروی دریایی سپاه با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، جمعی از فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح و مقامات استانی در بندرعباس برگزار شد.

در این آیین شناورهایی در کلاس‌های ذوالفقار موشک‌انداز، طارق موشک‌انداز، عاشورا اژدرافکن، عاشورا راکت‌انداز، شناور ویژه رعد و ناصر پشتیبانی است.

همچنین در این آیین تعدادی از شناورهای کلاس عاشورای راکت‌انداز و عاشورای نفربر با هدف تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، نوسازی و به سازمان رزمی عملیاتی نیروی دریایی سپاه بازگشت.

علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در این آیین گفت: این هفتمین الحاق شناور‌هاست که در این مرحله سرعت آن‌ها از ۵۵ نات به ۷۵ و ۹۰ نات رسیده است و در مرحله بعد به ۱۱۰ نات خواهد رسید.

وی افزود: همه امکانات این شناورها شامل موشک‌ها و راکت‌ها و شبکه راداری در مجموعه سپاه ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار