با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش صورت گرفت؛

الحاق چهار فروند زیردریایی مرطوب «السابحات ۱۵» به نداجا

تهران (پانا)‌ - چهار فروند زیردریایی مرطوب «السابحات ۱۵»، ناوشکن الوند و دو بالگرد SH3D و هواپیمای فرندشیپF27  و هاورکرافت BH7 با حضور معاون هماهنگ‌کننده ارتش ملحق شد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
الحاق چهار فروند زیردریایی مرطوب «السابحات ۱۵» به نداجا

به گزارش روابط عمومی ارتش، با حضور امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش و امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش، چهار فروند زیردریایی مرطوب «السابحات ۱۵» صبح امروز (یک‌شنبه) به توان رزمی این نیرو ملحق شد.

همچنین با همکاری متخصصین نیروی دریایی ارتش و متخصصین صنایع دفاعی کشور، کارگاه تعمیر و تأمین قطعات سامانه‌های الکترواپتیکی شناورهای سطحی و زیرسطحی نیروی دریایی ارتش، نیز در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش افتتاح شد.

بنا بر این گزارش، ناوشکن «الوند» که توسط متخصصان کارخانجات نیروی دریایی راهبردی ارتش با نصب و ارتقای سامانه‌های دفاعی سطحی و زیرسطحی و با تلاش ۴۶ هزار نفرساعت بهسازی و نوسازی شده است نیز مجدداً به نیروی دریایی ارتش ملحق شد.

همچنین با تلاش متخصصان هوادریای نیروی دریایی ارتش و متخصصان حوزه هواپیمایی و دفاعی کشور، دو بالگرد SH3D و هواپیمای فرندشیپF27 و هاورکرافتBH7 (هواناو) نیز صبح امروز با حضور امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش به نیروی دریایی ارتش الحاق شد.

متخصصان هوادریا نیروی دریایی ارتش با ۱۱ هزار نفر ساعت تلاش مداوم بر روی بالگرد SH3D این بالگرد رزمی دریایی را بهسازی و نوسازی کردند، همچنین متخصصان حوزه هواپیمایی و دفاعی کشور با ۲۹ هزار و ۴۹۲ نفر ساعت کار مداوم بر روی هواپیمای بال ثابت F27 و با ۸۴ هراز و ۷۰۰ نفر ساعت کار مداوم بر روی هواناو (هاورکرافتBH7) این هواپیمای رزمی دریایی و هواناو را بهسازی و نوسازی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار