پیشتازان راهی جایگزین برای نشاط و شادابی از دست رفته دانش‌‌آموزان است

جوادآباد(پانا)- در جلسه کمیته فنی پیشتازان که با حضور کارشناس سازمان دانش‌آموزی منطقه جوادآباد و اعضای حاضر جهت سازماندهی به برنامه‌های پیشتازان در سه ماهه دوم سال تحصیلی برگزار شد، بر اهمیت بازگرداندن نشاط به دانش‌آموزان تاکید شد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان راهی جایگزین برای نشاط و شادابی از دست رفته دانش‌‌آموزان است

ملیحه خواری، کارشناس سازمان دانش‌آموزی منطقه با تشکر از اجرای به موقع برنامه‌ها و مناسبت‌های سال تحصیلی بیان کرد: کمیته فنی پیشتازان جهت هماهنگی بیشتر برنامه‌ها و مناسبت‌های سال تحصیلی تشکیل می‌شود. در واقع تمام اعضای این کمیته بازوی راست کارشناس منطقه در امور پیشتازان هستند.

وی با مهم شمردن تشکیلات سازمانی و فعالیت‌های آن تاکید کرد که مهمترین وظیفه پیش روی پیشتازان جهت شادی و نشاط از دست رفته دانش‌آموزان در ایام کرونا و دور بودن آنها از محیط مدرسه و ارتباطات جمعی است. دانش‌آموزان باید با آموختن مهارت‌های زندگی، بهترین و برترین راه‌های کسب زندگی موفق را بشناسند تا بتوانند در بحرانی‌ترین زمان‌ها، آنها را به کار گیرند.

این کارشناس در ادامه پیرامون موضوع خبرنگاران پانا و علاقه‌مند کردن دانش آموزان به بحث خبرنگاری گفت: یک خبرنگار باید اول از روی علاقه و سپس از روی وجدان نیک، به دنبال حقایق خبری باشد. اینکه بداند هر خبری را در هر جایی منتشر نکند و اصل را بر صدق نیت و درستی انتشار خبر بگذارد.

در پایان تمام اعضا با مشورت و همفکری جهت برگزاری مناسبتهای پیش رو از جمله مراسم یاوران انقلاب به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار