مدیر آموزش وپرورش منطقه یک عنوان کرد:

تلاش‌های بی‌وقفه خدمتگزاران و سرایداران مدارس برای مقابله با کرونا ستودنی است

تهران(پانا) - مدیر آموزش وپرورش منطقه یک در سمینار توانمندسازی نیروهای خدماتی با اشاره به نقش مهم خدمتگزاران و سرایداران مدارس در مقابله با کرونا از تلاش‌های بی وقفه نیروهای خدماتی و سرایداران مدارس جهت آماده‌سازی فضای مدرسه‌ها برای حضور بدون دغدغه دانش‌آموزان تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تلاش‌های بی‌وقفه خدمتگزاران و سرایداران مدارس برای مقابله با کرونا ستودنی است

سمینار توانمندسازی نیروهای خدماتی در خصوص الزامات سلامت محیط کار بهداشتی در شرایط کرونایی، با حضور ابوالقاسم حدادی؛ مدیریت آموزش و پرورش منطقه یک، حمیدرضا عباسی؛ معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی، کیوان رمضانی؛ کارشناس مسئول حراست، خلیل ارجمندی؛ کارشناس روابط عمومی، سیما سرخابی؛ کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی وکارشناسان سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، درسالن همایش معلم برگزار شد.
حدادی مدیر منطقه ضمن تشکر از تلاش نیروهای خدماتی اظهار کرد: با وجود گذشت نزدیک به دو سال از شیوع کرونا آنچه که هیچ وقت تعطیل نشد، فعالیت‌های نیروهای خدماتی در مدارس بوده است.
در ادامه حدادی به نقش کلیدی نیروهای خدماتی در رعایت پروتکل های بهداشتی در جهت تامین سلامت محیط کار اشاره کرد.
کارشناس مسئول حراست نیز با تشکر از تلاش های ارزنده نیروهای خدماتی در راستای حفظ امنیت مدارس، رعایت راه کارهای پیشگیرانه را توصیه کرد.
سپس جواد حمزه؛ کارشناس مسئول پشتیبانی ضمن بیان شرح وظایف نیروهای خدماتی و به همکاری و هماهنگی آنها با مدیران واحدهای آموزشی اشاره کرد و صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف را هدف و سرمشق کار نیروهای خدماتی دانست.
سیما سرخابی؛ کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی هدف از برگزاری این همایش را توانمندسازی و آگاهی بخشی نیروهای خدماتی در راستای حفظ سلامت محیط مدرسه، کارکنان و دانش آموزان بیان کرد.
وی برضرورت دریافت کارت صحت سلامت و انجام واکسیناسیون تاکید کرد.
در ادامه سمیه نوبخت؛ کارشناس بهداشت محیط، شبکه بهداشت شمیرانات آموزشهای لازم در خصوص الزامات سلامت محیط کار، رعایت بهداشت فردی درمحیط کار، گندزادیی و ضدعفونی محیط کار، ایمنی محیط کار را ارائه کرد.
در پایان مراسم از نیروهای خدماتی که درطرح واکسیناسیون همکاری داشته اند تقدیر و تشکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار