در آیین تجلیل از خدمتگزاران و رانندگان حوزه اداری آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

جایگاه خدمتگزاران به عنوان افراد امین در صیانت از بیت‌المال ستودنی است

یاسوج (پانا) - معاون پژوهش،  برنامه‌ریزی و منابع  اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد جایگاه خدمتگزاران به عنوان افراد امین و امانتدار در صیانت و حفاظت از بیت‌‌المال ستودنی است.

کد مطلب: ۱۲۸۶۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه خدمتگزاران به عنوان افراد امین در صیانت  از بیت‌المال ستودنی است

ایمان سبحان‌نژاد در آیین تجلیل از خدمتگزاران و رانندگان حوره اداری آموزش و پرورش گفت: برای اولین بار در تاریخ آموزش وپرورش استان تصمیم گرفتیم نگاه ما از پایین به بالا باشد و در دوره جدید مدیریتی آموزش وپرورش به حوزه خدمات نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت.

سبحان نژاد با بیان اینکه جایگاه خدمتگزاران به عنوان افراد امین و امانتدار در صیانت و حفاظت از بیت المال ستودنی است، افزود: خدمتگزاران به واسته تعهد و خدمت رسانی و آمادگی برای انجام ماموریت و امور محوله در هر شرایط زمانی و مکانی با چاشنی اخلاص در کار و ارتقای نظام سلامت اداری نقش موثری دارند که برای دستگاه بسیار حائز اهمیت و با ارزش است.

وی خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالم که لطف خاص الهی در دهه کرامت توفیق یار شد تا بتوانیم در سالروز ولادت امام رئوف و شمس الشموس امام رضا علیه السلام از شما سربازان گمنام آموزش وپرورش تقدیر و تجلیل بعمل آوریم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمتگزاران آموزش و پرورش در طول خدمت نیز دنبال دانش افزایی بودند و در این زمینه تلاش‌های ارزشمندی داشته اند که شایسته تقدیر است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین باشکوه گفت: خدمتگزاران بامتانت و خالصانه خدمت می کنند و هیچ‌گاه درآمد ناچیز آنها بر کیفیت کار و خدمت تاثیری نداشته است.

حسنعلی عزت‌خواه گفت: در مقابل شما سر تعظیم فرود می آورم و قدردان همه زحمات شما در عرصه نظام تعلیم وتربیت استان هستیم.

فاتحی به نمایندگی از جامعه خدمتگزاران و رانندگان با قرائت شعری در وصف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام از اقدام ابتکاری و خلاقانه آموزش وپرورش در تجلیل از خدمتگزاران تقدیر و تشکر کرد و این حرکت را باعث انگیزه بیشتر برای خدمت این قشر زحمت کش عنوان کرد.

در پایان این آیین باشکوه از خدمتگزاران و رانندگان شاغل در ادارات آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها و مناطق با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار