تفاهم‌نامه همکاری میان آموزش و پرورش و شرکت آبفای استان گیلان

رشت (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت حفظ و بقای منابع خدادای و آموزش استفاده صحیح و بهینه جهت جلوگیری از هدر رفت آب، از مهم ترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

کد مطلب: ۱۲۳۷۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه همکاری میان آموزش و پرورش و شرکت آبفای استان گیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری، آموزش و پرورش را پایه و اساس حفظ منابع طبیعی دانست و افزود: فرهنگ استفاده درست از منابع طبیعی باید از مدارس آغاز شود.

مدیر کل آمورش و پرورش گیلان با اشاره به گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب میان نسل جدید و بهره گیری اثر بخش از کودکان و نوجوانان در ایفای نقش و ترویج این فرهنگ، اظهار کرد: به روال طبیعی دانش آموزان در برنامه درس ملی با مصرف صحیح آب آشنا می شوند و با جشن آب، آموختن را آغاز می کنند.

مدیرعامل آبفای استان گیلان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش، مهم ترین نهاد در ساخت جامعه و انتقال فرهنگ است، افزود: انتظار داریم همانند سال های گذشته با همکاری و تعامل و استفاده از بستر آموزشی شاد، از این ظرفیت برای آموزش مدیریت مصرف آب در سطح مدارس استان بهره ببریم.

حسینی تصریح کرد: شرکت آبفای گیلان آماده میزبانی از کارکنان آموزش و پرورش جهت بازدید از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان است تا با مشاهده فعالیت های این حوزه بتوانند در انتقال مطالب آموزشی به دانش آموزان موثرتر عمل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار