معاون پرورشی آموزش و پرورش جوادآباد:

آموزش و پرورش دو رکن اساسی تعلیم و تربیت است

جوادآباد (پانا) - دومین جلسه مربیان پرورشی منطقه جوادآباد با موضوع «آموزش و پرورش دو رکن اساسی نظام تعلیم و تربیت» با حضور معاونین و کارشناسان اداره و تمامی مربیان پرورشی در سالن شهید سلیمانی اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش دو رکن اساسی تعلیم و تربیت است

دومین جلسه مربیان پرورشی منطقه جوادآباد با حضور نغمه خسروی معاون پرورشی منطقه جوادآباد، کاظم امیری کارشناس فرهنگی و هنری، محبوبه جمال کارشناس اداره مراقبت، ملیحه خواری کارشناس سازمان دانش آموزی و معاونین و مربیان مدارس در سالن شهید سلیمانی اداره آموزش و پرورش جوادآباد برگزار شد.

نغمه خسروی، معاون پرورشی اداره در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مربیان پرورشی در انجام برنامه ها بیان کرد: در کنار برپایی تمام برنامه ها و مناسبت های ملی و مذهبی، رعایت سلامت دانش آموزان و کادر آموزشی مدرسه در اولویت است. تعطیلی بوفه ها، آبخوری ها و جلوگیری از تجمع دانش آموزان در حیاط مدرسه نکات مهم و ضروری حضور دانش آموزان در مدارس است.

محبوبه جمال، کارشناس اداره مراقبت نیز ضمن بیان نکات مهم پیرامون تشکیل کمیته های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس تاکید کرد: جلسات توانمندسازی مربیان و مدیران در منطقه در حال برگزاری است و باید این جلسات با حضور مشاورین توانمند منطقه در تمامی مدارس برگزار شود و با توجه به شرایط کنونی جامعه، این جلسات مهمترین راه برای بازگرداندن شرایط عادی به زندگی دانش آموزان و خانواده های آنان است.

جمال در پایان استفاده از گفتمان های دینی در مدارس را ضروری برشمرد و بیان کرد: آموزش و پرورش دو رکن اساسی در تربیت است. یکی بدون دیگری امکان پذیر نیست. پیوند بین مسجد و مدرسه یک نمونه مهم در این نوع گقتمان ها است که باید جدی گرفته شود. اجرای بعضی از مراسم و مناسبت ها حتی کلاس های درسی در مساجد باعث انس بیشتر دانش آموزان با مساجد می شود.

خبرنگار پانا: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار