حق وردی:

نحوه برگزاری کلاس‌های حضوری مدارس باید مطابق با شیوه‌نامه‌های ستاد کرونا باشد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه نحوه برگزاری کلاس‌های حضوری مدارس باید مطابق با شیوه‌نامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا باشد تاکید کرد دو وزارتخانه بهداشت و آموزش و پرورش باید با اعزام بازرس بر این روند نظارت کنند.

کد مطلب: ۱۲۳۷۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نحوه برگزاری کلاس‌های حضوری مدارس باید مطابق با شیوه‌نامه‌های ستاد کرونا باشد

به گزارش خانه ملت، حسین حق وردی در مورد افزایش شکایات والدین پیرامون عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس و نبود تهویه مناسب در کلاس‌ها، گفت: در طول 2 سال گذشته که خدمات آموزشی به صورت غیر حضوری ارائه شد، فرآیند آموزش آسیب دید بنابراین درست است که اولویت اول در حوزه آموزش حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان است اما ما ناچار هستیم به سمت برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری پیش برویم.

نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته برگزاری کلاس‌های مدارس به صورت حضوری باید با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و رفع نگرانی والدین همراه باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: اگر ارائه خدمات آموزش مجازی تداوم یابد به تدریج نسلی تربیت می‌‎کنیم که از نظر یادگیری در مقایسه با تاثیر ارائه خدمات آموزش حضوری ضعیف بوده و از سایر نسل‌ها عقب خواهند ماند و به حرکت علمی کشور نیز آسیب خواهد رسید بنابراین ما باید به حالت عادی در مدارس برگردیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مدارس باید مطابق با شیوه‌نامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به برگزاری کلاس‌های حضوری بپردازند ضمن اینکه باید بازرسی‌هایی برای نظارت بر روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس از سوی دو وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش وجود داشته باشد تا با مشکلی مواجه نشویم و سلامت دانش آموزان به خطر نیفتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار