دانشجویان ذخیره کنندگان علم و دانش هستند

جوادآباد (پانا)- شانزدهم آذر ماه روز دانشجو یکی از روز‌های مهم تاریخ ایران است. دانشجویان ذخیره کنندگان علم و دانش هستند و باید برای رسیدن به اهداف خود تلاش و کوشش کنند.

کد مطلب: ۱۲۳۶۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
دانشجویان ذخیره کنندگان علم و دانش هستند

زهرا حیدری دانشجوی ارشد جامعه شناسی از دانشگاه تهران در گفت و گو با پانا گفت: «دانشجویی حس و حال خوبی دارد از این جهت که وارد یک محیط جدید می‌شویم و نتیجه تلاش‌هایی که برای کنکور کرده‌ایم در دانشگاه می‌بینیم و برای هدفی که داریم تلاش می‌کنیم. با انجام فعالیت‌های بیشتر و بدست آوردن تجربه می‌توانیم خودمان را حتی برای محیط بعد از دانشگاه آماده کنیم.»

وی در رابطه با علاقه به رشته و هدف خود بیان کرد: «علاقه هر کسی فرق دارد و اگه علاقه من تبدیل به هدفم شود تمام تلاشم را برای رسیدن به آن هدف انجام می‌دهم هر چقدر هم سختی داشته باشد، باز هم به تلاش ادامه می‌دهم تا به آن برسم و آن موقع که رسیدم می‌توانم از حس و حالی که دارم بگویم و مسلما بسیار حس و حال خوبی خواهد بود چون نتیجه تمام تلاش‌هایم را می‌بینم.»

حیدری تصریح کرد: «به این جمع بندی می‌رسیم که دانشجو ذخیره کننده علم است و برای هر موفقیت و هدفی، باید نهایت تلاش‌ خود را بکند تا به چیزی که می‌خواهد برسد.

خبرنگار دانش‌آموز: تارا رضاپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار