کسب رتبه سوم کشوری نوگلان حسینی توسط مداح نوجوان منطقه یک

تهران (پانا) - مداح نوجوان منطقه یک در پانزدهمین آیین تجلیل از «نوگلان حسینی» رتبه سوم را کسب کرد و آرزوی خود را مفتخر شدن به مقام پیر غلامی اهل بیت و خدمت به دین مبین اسلام اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه سوم کشوری نوگلان حسینی توسط مداح نوجوان منطقه یک
امیرمحمد پیرزاد در ۳۰ مرداد ماه سال ۱۳۸۷ در خانواده ای مذهبی و انقلابی چشم به جهان گشود. او فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر کوچکتر از خودش به نام حلما دارد.
امیرمحمد از همان طفولیت استعداد و نبوغش را با انجام کارها سخت و مهم به نمایش می گذاشت و تحسین اطرافیان را بر می انگیخت.
وی قبل از ورود به مدرسه و در سن ۵ سالگی قادر به خواندن کلمات سخت و مشکل روی تابلوهای سطح شهر بود و حتی عملیات های ریاضی را هم انجام می داد. از طفولیت به همراه پدر به مسجد می رفت و در مراسم مذهبی شرکت می کرد تا روح حق و حقیقت در عمق وجودش بنشیند و با گوشت و خونش آمیخته شود و رنگ خدایی بگیرد.
این نوگل حسینی از سنین کودکی به خواندن علاقه داشت و نوحه هایی که به گوشش می رسید را زمزمه می کرد.
به درخواست اطرافیان به صورت گسسته مداحی می کرد تا اینکه از سال ۱۳۹۸ کارش را با یادگیری ردیف های آوازی سنتی نزد استاد توانمند و با اخلاق محمدهاشم احمدوند آغاز کرد و به صورت جدی و حرفه ای وارد عرصه ستایشگری شد تا استعدادش را در راه خدمت به دین مبین اسلام و گسترش فرهنگ ناب اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به کار گیرد.
وی می گوید: عاشق امام حسین (ع)است و آرزو دارد به پیرغلامی این خاندان نورانی مفتخر شود.
محسن نقدی؛ مدیر دبیرستان آزادگان منطقه یک ضمن عرض تبریک به امیر محمد و خانواده او اظهار کرد: امیرمحمد پیرزاد،هم اکنون در پایه هشتم مشغول به تحصیل علم و دانش است و از دانش آموزان ساعی و موفق دبیرستان به شمار می آید. از ویژگی های مهم و مثبت امیر محمد پشتکار خوب و امیدواری است. او هیچ گاه نا امید نمی شود و با کوشش خود در پانزدهمین دوره مسابقات نوگلان حسینی که در سطح کشوری سال جاری برگزار شد رتبه سوم کشوری را کسب کرد.
وی افزود: امیر محمد درجشنواره نوگلان حسینی سال قبل نفر پنجم کشوری شد و امسال با سعی، تلاش و برنامه ریزی توانست رتبه سوم کشوری را در مدرسه بزرگ نوگلان حسینی کسب کند و افتخار آفرین شود.
نقدی در ادامه تصریح کرد: امیرمحمد هنوز در ابتدای راه است و امیدوارم پله های ترقی را در این زمینه هرچه بیشتر وسیع تر بردارد و نسبت به دستگاه ارباب، خدمتگذار لایقی شود.
شایان ذکر است؛ امیرمحمد علاوه بر موفقیت در رشته مداحی در مسابقات اذان فرزندان زیر ۱۵ سال کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال جاری حائز رتبه چهارم و مفتخر به دریافت لوح تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار