نوری: دولت از شرطی‌کردن شاخص‌های اقتصاد با مذاکرات خودداری کند

تهران (پانا) - نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس گفت از رئیس‌جمهوری و تیم اقتصادی دولت درخواست دارم از گره‌زدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به موضوع مذاکرات و نگاه به خارج و شرطی‌کردن شاخص‌های اقتصاد مانند نرخ ارز و تورم با مذاکرات خودداری کنند.

کد مطلب: ۱۲۳۶۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نوری: دولت از شرطی‌کردن شاخص‌های اقتصاد با مذاکرات خودداری کند

غلامرضا نوری قزلجه در جلسه علنی امروز یکشنبه، 14 آذر مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از رئیس‌جمهوری و تیم اقتصادی دولت درخواست دارم از گره‌زدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به موضوع مذاکرات و نگاه به خارج و شرطی‌کردن شاخص‌های اقتصاد مانند نرخ ارز و تورم با مذاکرات خودداری کنند و با اتکاء به توان داخلی نسبت به حل مشکلات معیشتی اقدام فوری به عمل آورند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از هیأت رئیسه مجلس می‌خواهم تا در جهت توسعه روش‌های شفاف در مجلس و تسریع در خبررسانی در قوه مقننه مجوز ورود خبرنگاران به همراه گوشی هوشمند به صحن مجلس و کمیسیون‌ها فراهم کنند که مقدمات این اقدام در دوره‌های قبل فراهم شده است.

وی گفت: با عنایت به ارجاع طرح صیانت فضای مجازی به مرکز پژوهش‌های مجلس از رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس درخواست دارم طبق آیین‌نامه داخلی نسبت به اخذ نمایندگان دستگاه‌های دولتی، مراکز علمی - پژوهشی اقدام فراگیر کرده و نتیجه آن را ارائه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار