سالروز عروج شهید داریوش شاهینی در بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا) - همایش پلاتوی آسمانی به مناسبت بزرگداشت شانزدهمین سالروز عروج شهید داریوش شاهینی از شهدای عرصه رسانه در صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۳۶۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
سالروز عروج شهید داریوش شاهینی در بوشهر برگزار شد

به گزارش پانا، ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در همایش پلاتوی آسمانی به مناسبت بزرگداشت شانزدهمین سالروز عروج شهید داریوش شاهینی از شهدای عرصه رسانه در بوشهر اظهار کرد: عملیات های رسانه ای دشمن نگران کننده است، باید در مقابل سرمایه گذاری های دشمن اقدام های مناسب انجام شود . زیرا در زمان حاضر رسانه ها به خوبی حمایت نمی شوند و باید در این زمینه تحولی ایجاد شود .

او گفت : امروز در حوزه مدیریت افکار عمومی دچار چالش هستیم و یک بزرگراه وسیعی در حوزه رسانه برای مانور بیگانگان ایجاد شده است که باید فکری به حال این عرصه شود .

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی افزود : هر چند سرمایه گذاری دشمن در عرصه اقتصادی و نظامی برای رسیدن به اهدافشان موفق نبوده است اما دشمنان انقلاب اسلامی در حوزه جنگ رسانه با تمام توان وارد عمل شده اند و هوشیارانه باید در مقابل گلوله ها و موشک های فرهنگی آنان با برنامه های مشخص ایستادگی کرد . باید نهضت آگاهی سازی تداوم یابد .

رضایی گفت : از مهمترین راهکار و راهبرد در حوزه فعالیت رسانه ای ، بیداری و هوشیاری جامعه و ارتقای سواد رسانه ای مردم است .

رضایی ادامه داد : شهید داریوش شاهینی ، الگوی مناسبی برای اهالی رسانه بود . شهید شاهینی متعهد به انقلاب اسلامی و آشنا به مبانی انقلاب و در زندگی شخصی و در فعالیت کاری خود اهل حلال و حرام بود .شهید شاهینی هیچگاه ، زیر بار زور نمی رفت و همیشه از مظلوم دفاع می کرد و دنبال حق بود .

قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : شهدا نقش عظیمی در یاد دادن معرفت و آگاهی نسبت به تعالیم اسلامی و آموزه های دینی ایفا می کنند .

او افزود: شهید شاهینی بعنوان یک خبرنگار جهادی الگویی برای خبرنگاران جوان است . که با پیوند با اندیشه ها و آرمان های شهدای والامقام می توانند مسیر درست زندگی را تشخیص دهند .

روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت : شهید نماد جهاد فی سبیل الله است .

هر شهید ستاره ای برای جهادی به شمار می رود و نقش مهمی در ایجاد انگیزه و اراده ها برای ورود به جهاد دارد . شهید آوینی یکی از شهدا ی اهل قلم و رسانه است .

در این آئین از خانواده معزز شهید داریوش شاهینی تقدیر شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار